سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کاهش ساخت و سازهای بنیاد مسکن در شهرهای خراسان رضوی


حسین بهروان فر روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از سال 1392 تاکنون از حجم واگذاری مسکن شهری این بنیاد کاسته شده و این مساله به دلیل کاهش تقاضا در این زمینه است.
وی بیان کرد: با این حال هم اکنون 313 واحد مسکن شهری وام دار در مشهد آماده واگذاری است که شرایط ویژه ای را نیز برای متقاضیان دارد.
معاون اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: از سال 1392 تاکنون ساخت دو هزار و 370 واحد مسکونی در شهرهای مشهد، نیشابور، گناباد، تربت حیدریه و کاشمر آغاز شده که احداث آنها به طور متوسط 48 درصد پیشرفت اجرایی داشته است.
بهروان فر افزود: این واحدها پس از اتمام ساخت با تسهیلات 150 تا 350 میلیون ریالی به متقاضیان عام واگذار می شود.
وی بیان کرد: از روز گذشته نیز ساخت یکهزار و 200 واحد مسکونی شهری با زیربنای 170 هزار و 413 مترمربع و اعتبار هزار و 350 میلیارد ریال در شهرهای مشهد، فریمان، تربت جام و گناباد آغاز شد که متراژ هر واحد به طور متوسط 90 مترمربع است.
72 شهر با بیش از 110 هزار واحد مسکونی در خراسان رضوی وجود دارد.
7489/1211

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
معاون امور مسکن روستایی بنیاد مسکن