سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



راهکار اینستاگرام برای مقابله با هکرها


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تعداد سایت هایی که از سیستم تایید هویت دومرحله ای برای ارتقای امنیت خود استفاده می کنند روز به روز در حال افزایش است و اینستاگرام هم به جمع آنها پیوسته است.

به گزارش فارس به نقل از سیو – تودی، برای استفاده از این روش کاربران علاوه بر لاگین استاندارد به حساب کاربریشان مرحله دیگری را هم پشت سرمی گذرانند که معمولا در قالب واردکردن  کد دریافتی از طریق پیامک گوشی صورت می گیرد.

اینستاگرام از چندی قبل استفاده از چند حساب کاربری بر روی یک گوشی یا تبلت را ممکن کرده بود. اما این امر مشکلاتی را به وجود آورده و از جمله منجر به دسترسی افراد دیگر به اطلاعات حساب های کاربری یا مشاهده پیام های خصوصی آنها شده بود. از همین رو اینستاگرام مجبور شد امنیت حساب های کاربران خود را افزایش دهد تا از تداوم مشکل مذکور و دسترسی افراد به داده های یکدیگر جلوگیری کند.

بررسی های کارشناسان نشان می دهد قابلیت تایید هویت دومرحله ای هنوز به خوبی عمل نمی کند و کاربران باید در زمینه استفاده از آن محتاط باشند. اینستگرام هم اکنون بیش از 400 میلیون عضو دارد و در ماه های اخیر موارد متعددی از هک حساب های کاربری افراد مشهور در ان گزارش شده است. فیس بوک در سال 2012 اینستاگرام را با پرداخت یک میلیارد دلار خریداری کرد.


ویدیو مرتبط :
راهکار جدید ایران برای مقابله بات دزدان دریایی