سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نگاه نزدیک/ LG Stylus 2 با قیمت خوب و اندروید مارشملو معرفی شد


نگاه نزدیک/ LG Stylus 2 با قیمت خوب و اندروید مارشملو معرفی شدترنجی/ الجی قصد دارد سال 2016 را با تمرکز بیشتری روی بازار میانه و پایین رده پیش ببرد و سری های K، X و عرفی الجی استایلوس ۲ (LG Stylus 2) تایید کننده این موضوع هستند. الجی جی 4 استایلوس یا همان الجی استایلو (LG Stylo) پس از الجی جی 4 معرفی شد و حالا گویا الجی می خواهد تمام معرفی های خود را روز 2 اسفند انجام بدهد و در کتار الجی جی ۵ (LG G5) شاید تعداد زیادی موبایل میانه تا پایین رده باشیم.

الجی استایلوس ۲ تفاوت زیادی با الجی استایلو (LG stylo) یا همان جی 4 استایلوس ندارد. در حقیقت بیشتر شاهد یک ارتقاء در طراحی هستیم تا ارتقاء در سخت افزار. اجازه بدهید ابتدا نگاهی به مشخصات الجی استایلوس 2 داشته باشیم:

نمایشگر: 5.7-inch HD In-Cell Touch (1280 x 720)
چیپست: 1.2GHz Quad-Core
دوربین: Rear 13MP / Front 8MP
حافظه: 1.5GB LPDDR3 RAM / 16GB ROM / MicroSD
باتری: 3,000mAh (removable)
سیستم عامل: Android 6.0 Marshmallow
اندازه: 155 x 79.6 x 7.4mm
وزن: 145g
شبکه: LTE / HSPA+ / GSM
راه های ارتباطی: Wi-Fi 802.11 b, g, n / Bluetooth 4.1 / USB 2.0
رنگ: Titan / White / Brown
این دستگاه بزرگ مشخصات یک پایین رده اندرویدی را دارد که قیمت مناسب این دستگاه هم از همین بخش سرچشمه می گیرد. نمایشگر همچنان رزلوشن HD را روی پنل 5.7 اینچی دارد و چیپست اسنپدراگون 410 با 4 هسته 1.2 گیگاهرتزی برای پردازنده مرکزی در قلب تاجی استایلوس 2 می تپد.

افزایش نیم مگابایت حافظه رم و دوربین جلو 8 مگاپیکسلی از پیشرفت های سخت افزاری قابل ذکر استایلوس 2 است. اما در بخش طراحی شاهد یک دستگاه 5.7 اینچی واقعا سبک با وزن تنها 145 گرم هستیم که با وجود باتری 3000 میلی آمپری باید گفت الجی کار خود را به خوبی انجام داده است. ضخامت دستگاه به 7.4 میلی متر رسیده است و این در حالیست که الجی در استایلوس 2 از یک نوار فلزی برای دور دستگاه استفاده کرده است.این نوار فلزی در کنار قلب پشتی با طراحی خاص، ظاهر زیبایی به این فبلت ارزان الجی داده است. قلم الجی استایلوس 2 با قلمی اصلاح شده که نوک آن با پوشش نانو پوشیده شده است ارایه خواهد شد که دقت بهتری نسبت به قلم به کار رفته در الجی جی 4 استایلوس خواهد داشت.

سیستم عامل این دستگاه اندروید 6 یا همان مارشمالو است که برای یک فبلت ارزان خیلی خوب به نظر می رسد. نظر شما درباره الجی استایلوس 2 چیست؟


منبع: ترنجی


ویدیو مرتبط :
جشن معرفی اندروید 6.0 مارشملو