سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پیشخوان/«جادو سخن جهان، نظامی» به بازار نشر رسید


مهر/کتاب «جادو سخن جهان، نظامی» اثر بهروز ثروتیان توسط انتشارات معین منتشر و راهی بازار نشر شد.
صالح رامسری مدیر انتشارات معین گفت: کتاب «جادوسخن جهان، نظامی» اثر بهروز ثروتیان به تازگی و طی روزهای اخیر توسط انتشارات معین به چاپ رسیده و وارد کتابفروشی ها شده است. زنده یاد ثروتیان یکی از بزرگ ترین نظامی شناسان ایران است که آثار زیادی درباره این شاعر بزرگ دارد.
وی افزود: پیش از این آثاری از زنده یاد ثروتیان درباره نظامی توسط ناشرانی چون امیرکبیر، سروش و نگاه به چاپ رسیده است. «جادوسخن جهان، نظامی» آخرین کار تحقیقی است که ثروتیان درباره نظامی انجام داده است و طی صحبت هایی که با خانواده این محقق داشتیم، انتشار این اثر را به ما سپردند.

این مدیر نشر در ادامه گفت: این کتاب درباره کل آثار نظامی است و زنده یاد ثروتیان در آن، اشعار نظامی را تشریح کرده است. کتاب دو بخش دارد که یکی درباره «مخزن الاسرار» و دیگری درباره آثار موجود در «هفت پیکر» است. شاید بد نباشد که تاکید کنم این اثر، تصحیح نسخه نیست بلکه تفسیر و تشریح است. ساختار مطالب کتاب نیز، آکادمیک و دانشگاهی است. به همین دلیل سعی کردیم قیمت آن زیاد نشود تا دانشجویان بتوانند آن را تهیه کنند.
رامسری گفت: «جادوسخن جهان، نظامی» را به تازگی با ۷۵۲ صفحه در یک تک جلد با قطع گالینگور به چاپ رسانده ایم. این کتاب با شمارگان هزار و ۱۰۰ نسخه و قیمت ۴۰۰ هزار ریال منتشر شده است.


ویدیو مرتبط :
*سخن تکان دهنده ای درباره حجاب!! ( نشر و لایک حتما )