ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پشت‌پرده مذاکرات چراغ خاموش فدراسیون والیبال با گزینه‌های جانشینی کواچ


  X  

تاریخ خبر : شنبه 1394.08.16 - 16:15

پشت‌پرده مذاکرات چراغ خاموش فدراسیون والیبال با گزینه‌های جانشینی کواچ

نامه نیوز/ فدراسیون والیبال همچنان هر گونه مذاکره باگزینه های خارجی را تکذیب می کند.
مسئولان فدراسیون والیبال برای کنار گذاشتن کواچ به جمع بندی رسیده اند و در این مدت اخبار زیادی از مذاکرات آنها با گزینه های مختلف مطرح شده است.
حتی منابع خارجی نیز مذاکره با برخی گزینه ها مثل لوزانو را تایید کردند اما مسئولان فدراسیون همچنان هر گونه مذاکره را تکذیب می کنند.
این در حالی است که قرار است مسئولان فدراسیون راهی لهستان شوند و عنوان شده که احتمال دارد با گزینه هایی مثل آناستازی، لوزانو، سیچلو و حتی کواچ مذاکره شود.
پیگیری ها نشان می دهد دلیل این پنهان کاری ها احتمال واکنش کواچ است چرا که تا المپیک قرارداد دارد و قصد دارند مسالمت آمیز قرارداد وی را فسخ کنند اما در حالی که هنوز جدایی وی قطعی نشده، افشای مذاکره با دیگر گزینه ها می تواند کار فدراسیون برای جدایی مسالمت آمیز با کواچ را سخت کند.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گفتگو با دبیر فدراسیون والیبال: احتمال ماندن کواچ