سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشف حیوانات تاکسیدرمی شده از منزل دو شکارچی متخلف در زنجان


ناصر جعفری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران این اداره کل به همراه پلیس اطلاعات و امنیت در این محل نیم کیلوگرم گوشت یخ زده آهو که در درون ماشین لباسشویی جاسازی شده بود کشف و در بازرسی از یخچال نیز لاشه یخ زده دو قطعه کبک و همچنین تاکسیدرمی کامل یک راس آهو و هدمانت یک راس قوچ و آهو را به دست آوردند.
وی ادامه داد: سه قبضه سلاح ساچمه زنی ته پر دولول، دو قبضه سلاح گلوله زنی برنو، 756 تیر فشنگ ساچمه، 64 تیر فشنگ چارپاره، دو تیر فشنگ تک گلوله، 108 تیر فشنگ سلاح برنو، 52 عدد پوکه فشنگ، حدود نیم کیلوگرم مرمی چارپاره فله ای، دو کیلوگرم ساچه فله ای، یک دستگاه دوربین چشمی، حدود 150 گرم چوب پنبه مختص ساخت فشنگ، پنج دستگاه ابزار فشنگ پرکن و سه رشته قطار چرمی فشنگ نیز از این منزل کشف شد.
سرپرست اداره کل حفاظت محیط زیست زنجان گفت: در بازرسی از منزل برادر این شکارچی متخلف نیز تاکسیدرمی یک قلاده پلنگ، یک راس قوچ، کل و آهو و یک بحله عقاب طلایی کشف و ضبط شد.
597/6085/1858

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
کشف لاشه چهار آهو از شکارچیان متخلف در زنجان