ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تبریک برانکو به قلعه‌نویی!


  X  

تاریخ خبر : دوشنبه 1394.08.18 - 16:24

تبریک برانکو به قلعه‌نویی!

تسنیم/ سرمربی تیم پرسپولیس گفت: قلعه‌نویی اسم بزرگی است و به او تبریک می‌گویم که برای فوتبال پاک می‌جنگد.
برانکو ایوانکوویچ درباره جوی که این‌روزها در فوتبال ایران در حمایت از پرسپولیس به وجود آمده تا حدی که حتی تیم‌های رقیب این تیم هم عقیده دارند اشتباهات داوری علیه پرسپولیس زیاد شده است، اظهار داشت: شاید همه با نظر ما هم عقیده شده باشند اما چیزی که پرسپولیس به آن نیاز داشت کسب جام بود که ما را از آن محروم کردند. در حال حاضر این حمایت‌ها دردی از پرسپولیس دوا نمی‌کند چرا که اتفاقی که نباید رخ می‌داد، به وقوع پیوست.
وی در واکنش به این قضیه که شاید این حمایت‌ها باعث شود از این پس داوران با دقت بیشتری بازی‌های پرسپولیس را قضاوت کنند و دیگر شاهد اشتباهات داوری به ضرر این تیم نباشیم، عنوان کرد: من هیچ وقت نسبت به داوران بدبین نبودم و حتی یک بار هم اتفاق رخ نداده که قبل از بازی با این ذهنیت تیمم را به میدان بفرستم که در انتظار اشتباهات بزرگ داوری به ضررمان باشیم. هیچ‌کس نمی‌داند در زمین فوتبال چه اتفاقاتی رخ خواهد داد اما دور از انتظار است که اشتباهات علیه ما مدام تکرار شود.
سرمربی پرسپولیس در مورد اظهارات اخیر امیر قلعه‌نویی که گفته «اشتباهات داوری مهندسی شده نیست بلکه برانکو را از جایی می‌زنند که پیش از این او را زدند»، گفت: قلعه‌نویی اسم بزرگی است که سال‌ها مربی تیم ملی و استقلال بوده است. او حتما برای حرف‌هایی که می‌زند دلیل دارد. من فقط می‌توانم به قلعه‌نویی تبریک بگویم که برای فوتبال پاک و جوانمردانه می‌جنگد.
برانکو در خصوص اینکه گفته می‌شود تیمش بعد از حذف از جام‌حذفی دیگر شانسی برای کسب جام در فصل جاری نخواهد داشت، گفت: من اصلا این‌طور فکر نمی‌کنم. ما فقط 7 امتیاز از صدر جدول عقب هستیم و چه کسی گفته نمی‌توانیم در لیگ قهرمان شویم؟ تمام مجموعه تیم نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا بتوانیم در لیگ به موفقیت برسیم.
وی درباره شایعات پیرامون رامین رضاییان و اینکه او به خاطر مصدوم نشدن پرسپولیس را در بازی با ذوب‌آهن همراهی نکرد تا با آمادگی کامل در اردوی تیم ملی حضور پیدا کند و به همین دلیل خودش را به بیماری زده، گفت: در این مورد حرف‌هایی به من گفته‌اند اما اصلا توجهی به این مسائل نمی‌کنم چون نمی‌فهمم چرا باید این اتفاق رخ دهد؟!
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این قضیه که گفته می‌شود سرمربی تیم ملی غیر از رضاییان از میلاد محمدی هم خواسته بود در بازی راه‌آهن و سپاهان به میدان نرود و چون برخلاف رضاییان این کار را انجام داد از تیم ملی خط خورد، عنوان کرد: واقعیت این است که رامین رضاییان برای ماندن در تیم ملی نیازی به این کار ندارد چرا که او بازیکن ثابت تیم ملی است. موقعیت او با بازیکن راه‌آهن در تیم ملی متفاوت است و با این شرایط نباید چنین قضاوتی را انجام داد.
برانکو در پاسخ به این سوال که آیا حقیقت دارد او از عملکرد مهاجمان تیمش اصلا راضی نیست، به تسنیم گفت: من در تیمم به 4 مهاجم گلزن نیاز دارم و این موضوع را حتما هر 4 مهاجم تیمم می‌دانند.
وی در پایان در مورد اینکه در فصل نقل و انتقالات در چه پستی بازیکن به خدمت خواهد گرفت، گفت: در این مورد در نیم فصل تصمیم می‌گیرم چرا که هنوز به این نتیجه نرسیده‌ام که در چه پستی بازیکن بگیریم و آیا اصلا به بازیکن جدید نیاز خواهیم داشت یا نه.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
سوژه روز؛ تقابل قلعه نویی و برانکو در دربی 80