واکنش رحمتی به درگیری اش با یک استقلالی؛ خبرسازی دروغ و كثیف کار کسانی است که دستشان از استقلال كوتاه شده!


بعد از تساوی استقلال و صبای قم خبر درگیری سید مهدی رحمتی و دکتر امین نوروزی پزشک استقلال منتشر شد.

رحمتی صبح امروز در واکنش به این موضوع در صفحه اجتماعی خود نوشت:

«این روزها، دشمنان استقلال برای تخریب تیم و قهرمان نشدن دست به هر كاری می زنند.

این فصل، به انتشار بیش از حد اخبار كذب و دروغ عادت كرده ام. چون اونایی كه دستشون از استقلال كوتاه شده نمی خوان این تیم موفق بشه و هوادارا شاد باشن. خط میدن، به قول خودشون جریان سازی كنن تا استقلال و رحمتی رو بزنن. خدا ناظر بر همه رفتار و عملكرد ماهاست.

من از سال ٧٩ دكتر نوروزی رو می شناسم و همیشه در مصدومیت ها و سختی ها كنارم بوده. اونایی كه منو و دكتر رو می شناسن می دونن كه دكتر برای من مثل برادر بزرگه. خبرسازی دروغ و كثیف آخرش راه به جایی نمی بره.

اینجا باز هم از زحمات دكتر نوروزی، دكتر ستوده و خانم محمدی تشكر می كنم كه همیشه به من لطف دارن.»

باشگاه استقلال هم در واکنش به این خبر بیانیه ای به این شرح صادر کرد:

«پیرو خبر منتشر شده در برخی روزنامه ها مبنی بر اختلاف و درگیری رحمتی و دکتر نوروزی در رختکن استقلال پس از دیدار با صبای قم، باشگاه استقلال ضمن تکذیب این خبر از اصحاب رسانه تقاضا دارد تا در انتشار چنین اخباری به گمانه زنی نپرداخته و از انتشار اکاذیبی از این دست به شدت پرهیز کنند.

روابط حسنه دکتر نوروزی با بازیکنان استقلال به ویژه کاپیتان رحمتی برای همه امری آشکار بوده است و بازیکنان استقلال همیشه بر حفظ احترام وی تاکید داشته و دکتر نوروزی همواره طی سال های گذشته، نه تنها به عنوان پزشک بلکه به مانند برادری بزرگتر و دلسوز در کنار بازیکنان بوده و همیشه از ارکان اصلی موفقیت استقلال به شمار می رود.»

جام نیـوز


ویدیو مرتبط :
واکنش های دیدنی رحمتی در بازی استقلال مقابل الجزیره