سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش امشب منتشر می‌شود/ ۳۳۰۰ نفر پذیرفته شدند


محمدحسین سلیمی جهرمی رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس و با اشاره به اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش اظهار داشت: نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش امشب اعلام می‌شود.

وی افزود: مطابق با آنچه که سازمان سنجش آموزش کشور به آموزش و پرورش اعلام کرده است، نتایج نهایی آزمون استخدامی این وزارتخانه امشب و یا حداکثر تا صبح فردا اعلام می‌شود.

سلیمی جهرمی در خصوص تکمیل یا عدم تکمیل ظرفیت‌های این آزمون، خاطرنشان کرد: حدود 400 ظرفیت این آزمون خالی مانده است و اسامی 3300 نفر امشب به عنوان نتایج نهایی اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: از مجموع ظرفیت پنج هزار نفری، 1300 نفر هم مربوط به سهمیه شاهد است که از طریق بنیاد شهید این تعداد معرفی می‌شوند.

رئیس مرکز برنامه ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش در خصوص تکالیف بعدی پذیرفته شدگان، تصریح کرد: پس از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی، اطلاعیه‌ای منتشر می‌شود که زمان چگونگی انجام گزینش، معاینات پزشکی و همچنین آغاز آموزش این افراد در دانشگاه فرهنگیان را مشخص می‌کند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/GEPIBR


ویدیو مرتبط :
سوالات استخدامی آموزش و پرورش