ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



دروازه‌بان پرسپوليس به خاطر اشتباهش از هواداران عذرخواهي کرد


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.14 - 17:24

دروازه‌بان پرسپوليس به خاطر اشتباهش از هواداران عذرخواهي کرد

ايسنا/ دروازه‌بان جوان تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد به خاطر اشتباهي که در بازي با ذوب آهن انجام داده از هواداران عذرخواهي مي‌کند.
مرتضي قديمي پور درباره ديدار پرسپوليس مقابل ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: ما واقعا بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم و همه ديدند که مستحق کسب پيروزي بوديم. بايد اين ديدار را مي‌برديم و به دور بعد صعود مي‌کرديم اما ناداوري اجازه نداد که ما به اين مهم دست يابيم. تيم ما حدود 100 دقيقه 10 نفره مقابل تيم خوب ذوب آهن بازي کرد و در همين زمان هم فرصت‌هاي گلزني زيادي به دست آورديم اما متاسفانه توپ‌هايمان به گل تبديل نشد.
او درباره حضورش در بازي نيز گفت: اولين بار بود که در ليگ برتر بازي مي‌کردم. راستش را بخواهيد واقعا انگيزه زيادي داشتم تا خودم را نشان بدهم. البته در دقايق ابتدايي واقعا استرس داشتم اما هرچه از زمان بازي گذشت روحيه‌ام بهتر شد. خط دفاع تيم‌مان همه عملکرد فوق‌العاده خوبي داشت و اجازه ندادند توپ‌هاي سنگين به روي دروازه‌ام بيايد. من تمام تلاشم را انجام دادم تا بتوانم براي پرسپوليس مثمر ثمر باشم.
قديمي‌پور درباره صحنه گلي که دريافت کرد هم گفت: در آن صحنه توپ جلويم به زمين خورد. به همين دليل نتوانستم توپ را به خوبي مهار کنم و توپ از دستانم خارج شد. وقتي توپ به زمين برخورد مي‌کند مهار آن براي دروازه‌بان واقعا سخت مي‌شود. مي‌دانم به خاطر اين اشتباه شيرازه تيم‌مان از هم پاشيد به خاطر همين از اعضاي کادر فني تيم، بازيکنان و همه هواداران خونگرم تيم‌مان عذرخواهي مي‌کنم. ان‌شاءالله اگر در بازي‌هاي آينده هم فرصت بازي پيدا کردم، سعي مي‌کنم اشتباهاتي که در اين ديدار داشتم را به حداقل برسانم و عملکرد خوبي داشته باشم.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گل فوق العاده دروازه بان از اون سر زمین به دروازه بان دیگر