سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بیجی از حملات موشکی داعش در امان است/تروریست‌ها از نفس افتاده‌اند


«کریم النوری» سخنگوی بسیج مردمی عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد درباره وضعیت بیجی پس از آزادسازی اخیر آن از چنگ تروریست‌ها اظهار داشت: شهر بیجی در شمال صلاح الدین پس از سیطره نیروهای عراقی تا مسافت گسترده‌ای از حملات موشک‌های دوربرد داعش در امان است.

النوری گفت:در پی آزادسازی بیجی عملیات پاکسازی کامل این شهر از وجود داعش و خنثی‌سازی بمب‌های کاشته شده در خیابان‌ها آغاز شده و نیروهای مشترک تا مسافت 20 کیلومتری شمال بیجی تا کارخانه سیمان و کوهستان‌های روستای مکحول و روستای الزاویه پیش رفته‌اند.

وی افزود: این پیشروی‌ها، نیروهای امنیتی و بسیج مردمی را برای دفع خطر از سر بیجی و در امان نگاه داشتن آن از تیررس حملات موشکی و خمپاره‌ای قادر ساخته است.

النوری گفت: در مرحله پیش رو با توجه به گسترش پیشروی نیروهای عراقی و نزدیک شدن آنها به موصل نیاز به تجهیزات جنگی بیشتر و قدرت‌مندتر داریم.

سخنگوی بسیج مردمی عراق تاکید کرد: بسیج مردمی آماده فراهم کردن زمینه لازم برای ورود به نبردهای آتی و یکسره کردن کار داعش در عراق است.

وی درباره عملیات در غرب استان الانبار گفت: پیشروی‌هایی در همه جبهه های نبرد در الانبار بخصوص پس از محاصره فلوجه و الرمادی حاصل شده است.

وی افزود: نیروهای بسیج مردمی با مبارزه و تلاش شبانه‌روزی تروریست‌های داعشی را در شهرهای الانبار زمین‌ گیر کرده‌اند، بنابراین از نیروهای امنیتی انتظار می‌رود که با فراهم شدن همه مقدمات آماده یورش به قلب الرمادی و فلوجه باشند.

انتهای پیام/ح


ویدیو مرتبط :
حملات موشکی نیروهای بسیج مردمی به مواضع داعش در بیجی