از پهنای باند اختصاصی تا محصولات سخت‌افزاری


شرکت پارس کویر اروند با هفتمین حضور خود در نمایشگاه الکامپ به معرفی و عرضه محصولات خود پرداخت.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک از 23 تا 26 آذرماه برگزار شد. شرکت‌های متعددی در نمایشگاه الکامپ حضور داشتند و به معرفی و عرضه محصولات خود پرداختند.

محصولات پارس کویر اروند شامل یوپی‌اس‌های صنعتی و اداری (‌Chloride و Master Guard Power)، استابیلایزرها و سیستم مانیتورینگ باتری است.

این شرکت پارسال و به منظور ارائه خدمات در زمینه منابع تغذیه بدون وقفه (UPS) و باتری شارژرها به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه‌ گروه صنعتی کویر تاسیس شد.

شرکت فناوری سرور پارس ارقام گستر در زمینه میزبانی وب فعالیت دارد و سرورهای مجازی‌ (سرورهای مجازی ایران، مجازی اختصاصی خارج، مجازی حرفه‌ای خارج و سرور مجازی میکروتیک ایران)، سرور اختصاصی (سرور اختصاصی ایران، سرورهای اختصاصی انگلستان، سرور اختصاصی آلمان، فرانسه و کانادا) و سرور مجازی اختصاصی VDS با هارد SSD را در نمایشگاه الکامپ عرضه کرد.

سرور پارس همچنین عرضه کننده هاست‌های لینوکس، ویندوز، دانلود و Back up است. این شرکت برای پنجمین دوره در نمایشگاه الکامپ و در سالن خلیج‌فارس خدمات خود را به بازدیدکنندگان معرفی کرد.

شرکت شهراد شبکیه در سالن میلاد و در نمایشگاه الکامپ با اینترنت ADSL و پهنای باند اختصاصی شرکت کرد و دارای مجوز‌های ISDP و ISP است. این شرکت در سال 1380 تاسیس شد و در زمینه دیتاسنتر به عرضه سرور اختصاصی، سرویس Co-Location و سرور مجازی می‌پردازد.

شرکت ارتباطات پژواک صفی برای اولین سال در نمایشگاه الکامپ، سالن 44 و غرفه 708 حضور داشت؛ این شرکت در زمینه طراحی و تامین،مشاوره و پشتیبانی تجهیزات شبکه فعالیت می‌کند، همچنین راه‌کارهای IT و شبکه مخابراتی نیز عرضه می‌کند.

شرکت لایزر در زمینه فروش ADSL فعال است و دربیست و یکمین نمایشگاه الکامپ شرکت داشت. این شرکت از سال 1349 در عرصه تکنولوژی آغاز به فعالیت کرد.

لایزر از پارسال با حمایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، توسعه مشتریان را با کیفیت بالا شروع کرد و امسال نیز از سوی همین سازمان مجوز PAP را دریافت کرد.

شرکت پردیس صنعت سیاره سبز با عرضه محصولات سخت‌افزاری خود در نمایشگاه الکامپ حضور داشت.

محصولاتی که این شرکت در نمایشگاه عرضه کرد شامل محصولات شبکه (TOTOLINK و GNET) و محصولات سخت افزاری کامپیوتر (پاور، کیس، موس و کیبورد واسپیکر) است.

شرکت دلتا گلبال با اولین حضور خود در نمایشگاه الکامپ در سالن 35 با عرضه محصول پاپو (کنترل خانواده بر رفتار کودک) شرکت داشت.

این شرکت در زمینه برنامه‌نویسی، امنیت شبکه و برنامه‌نویسی وب مسابقاتی نیز برگزار ‌کرد.

شرکت چترا طلیعه صنعت در زمینه طراحی و تولید انواع رک‌های استاندارد به عرضه محصول می‌پردازد و خدماتی چون برش لیزر(Fiber)، پانچ C.NC، خم C.N.C و رنگ پودری به روش الکترواستاتیک عرضه می‌کند.

این شرکت در نمایشگاه الکامپ به عرضه محصولات شبکه و محصولات تخصصی فلزکاری، ورق‌کاری و ساخت انواع جعبه‌های فلزی پرداخت.

رک‌های استاندارد این شرکت شامل رک سرور، In Door،Out Door، شبکه، مخابراتی، بدنهATM و TVM، انواع کیوسک‌های اطلاع‌رسانی، انواع کابینت باتری و انواع جعبه و قطعات فلزی و آلومینیومی است.

چترا در سومین حضور خود در بیست‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک در کنار سایر فعالان این عرصه شرکت داشت.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور برگزارکننده دوره بیست و یکم نمایشگاه الکامپ بود و بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات و خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور، امسال نیز در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های فعال این عرصه برگزار شد.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
‫60 ثانیه: از قیمت جدید محصولات سایپا تا مشخصات سخت افزاری گلکسی نوت 8‬‎