فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ماجرای درخواست 3 میلیارد تومانی امیر تتلو


صفحه تلگرام برنامه «دید در شب» روز گذشته در خبر جالبی اعلام کرد که امیر تتلو ( خواننده جنجالی رپ) برای بازی در فیلم تازه ابوالفضل صفاری درخواست مالی سه میلیارد تومانی کرده است.

کافه سینما: صفحه تلگرام برنامه «دید در شب» روز گذشته در خبر جالبی اعلام کرد که امیر تتلو ( خواننده جنجالی رپ) برای بازی در فیلم تازه ابوالفضل صفاری درخواست مالی سه میلیارد تومانی کرده است.

 در متن این خبر آمده:

«از گوشه و کنار شنیده ایم که به تازگی سیلی از پیشنهادات سینمایی به طرف او روانه شده است که در میان این پیشنهاد ها نام کارگردان های مشهور هم دیده می شود. که هر کدام به دلایلی به سرانجام نرسیده است. اما جدیدترین پیشنهاد از سوی ابوالفضل صفاری به امیر تتلو داده شد که با درخواست سه میلیاردی او مواجه شود. البته دور از ذهن نیست که کارگردانی به زودی حاضر شود که با رقمی معقول تر او را برای اولین بار جلوی دوربین ببرند».

هر چند در تماس با سازندگان فیلم آنها این خبر را تکذیب می کنند اما امیر تتلو در صفحه اینستاگرامش با تایید ضمنی این خبر درباره درخواستش نوشت:

«دندون گردى نيست !!! قيمتمه !!! چه طور اينهمه دست مزداى ميلياردى گرفتن هيچ جا ننوشت اونموقع ما فقط يه قيمت داديم و هيچى هم نگرفتيم، همه جا نوشتن !! خب اگه قرار باشه واسه هوادارام كار كنم كه خودم بلدم چه جورى كار كنم و همه چى مجانى بوده و هست !! اما اگه قرار باشه واسه كارى وقت بذارم و از زندگيمو كارام بزنم ، با كمال احترام ، پولش و ميگيرم !!! منم خرج دارم و منم زندگى دارم !! سى سالمون شد و اين همه سگ دو زديم ، هنوز هيچى از خودمون نداريم !! عجب!».

لازم به ذکر است پییش از این هم پیشنهادات سینمایی زیادی به این خواننده شده بود که توقعات مالی این خواننده از موانع حضور امیر تتلو در عرصه بازیگری بوده است.


ویدیو مرتبط :
درخواست تتلیتی ها از دعوت امیر تتلو به ماه عسل