فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



کنسرت دو کمانچه نواز سرشناس


به گزارش روز شنبهٔ گروه فرهنگی ایرنا، به نقل از روابط عمومی گروه اردشیر کامکار، در این کنسرت اردشیر کامکار، که خود از نوازندگان چیره دست کمانچه است، فرج علیپور (نوازندهٔ زبردست کمانچه و خوانندهٔ نغمه های لری) را در جایگاه نوازندهٔ مهمان به گروه دعوت کرده است. به این ترتیب مخاطبان این کنسرت می توانند صدای دو تن از کمانچه نوازان بزرگ معاصر را هم زمان در یک کنسرت بشنوند.
در این کنسرت، همچنین وحید تاج و حشمت رجب زاده خوانندگی گروه را برعهده دارند. اجرای گروه «اردشیر کامکار» شامل دو بخش است؛ در بخشِ نخست، قطعه هایی با شعرهای فارسی و سروده هایی از مولانا و امیری فیروزکوهی و با صدای وحید تاج اجرا می شود؛ و در بخش دوم، حشمت رجب زاده قطعه هایی از موسیقی کردی، لری و بختیاری را می خواند. تنظیم این قطعه ها را اردشیر کامکار انجام داده است.
گروه اردشیر کامکار در سال 92 همکاری خود را با تعدادی از نوازندگان و خواننده های خوش ذوق آغاز کرد که حاصل آن، اجرای کنسرت هایی بوده که از اوایل سال 93 به بعد برگزار شده است.
ضبط استودیی اثرهای اجرا شده در کنسرت های این گروه نیز قرار است به زودی در قالب سی دی روانهٔ بازار شود.
دیگر اعضای گروه اردشیر کامکار عبارتند از: کامبیز گنجه یی، قاسم رحیم زاده ایلخچی، سیاوش کامکار، کامران احمدی، نیریز کامکار، ترگل خلیقی و سیروان منهوبی.
کنسرت گروه اردشیر کامکار سه شنبه 8 دی 1394 از ساعت 6 تا 8 در تالار شهید ارکیای شهرستان الشتر لرستان برگزار می شود.
فراهنگ**3067**1569

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
داوود رضایی کمانچه نواز کنسرت گروه نوای سیمره ۲