هلاکت 200 تکفیری توسط کلاه سبزهای ارتش ایران



کلاه‌ سبزهای ارتش ، هلاکت 200 تکفیریامیر احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جزئیات عملیات ضد نیروهای جبهه النصره و تکفیری ها را تشریح کرد و از شهادت 4 تن از عزیزان نیروهای زمینی خبرداد و افزود در این عملیات 200 تکفیری به هلاکت رسیدند.

تاریخ انتشار : 24 فروردین 1395

بازدید : 243 نفر


 کلاه سبزهای ارتش 200 تکفیری را به هلاکت رساندند

 امیر احمد رضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم وداع با پیکر شهدای تکاوران تیپ 65 نوهد نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران (کلاه سبزها) که اخیرا در ماموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسیدند، با اشاره به حضور مستشاری نزاجا در سوریه اظهارداشت: به عنوان سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه داریم که اگر ماموریتی باشد، آنجا حاضر شویم و اجرای ماموریت کنیم.

وی افزود: داعش را در حد و اندازه ای نمی بینیم که یک یگان نظامی را وارد کنیم. دشمن اصلی ما آمریکا است و ما متناسب با آنها خودمان را آماده می کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در ماموریت مستشاری سوریه تعدادی از کارکنان نیروی زمینی نزاجا حضور داشتند که به حمدالله با قوت و استحکام در کنار "نیروی قدس" و سایر کسانی که در جبهه انجام وظیفه می کنند حضور مومنانه ای داریم.

هلاکت 200 تکفیری ، تیپ 65 ارتش

امیر پوردستان ادامه داد: در عملیاتی که چند هزار نفر از نیروهای جبهه النصره و تکفیری ها حمله وسیعی و گسترده ای را به جنوب حلب انجام داده بودند، این رزمندگان رشادت ها و دلاورمردانی های مومنانه و شایسته ای را داشتند که تعداد 4 نفر از عزیزان نیروهای زمینی به شهادت رسیدند.

وی تاکید کرد: در این درگیری، تعدادی از تانک ها و نفربرهای گروهک تروریستی النصره منهدم شد و تروریست ها 200 نفر کشته دادند که تمامی اسناد آن نیز موجود است و این گوشه ای از خدمات و تلاش های است که سربازان ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سپاه پاسداران قدرتمند در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مرزهای عقیدتی و ایمانی نظام جمهوری اسلامی ایفا می کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان گفت: ما یک یگان را شرکت ندادیم بلکه تعدادی از پرسنل را از تمامی یگان ها شرکت دادیم که از جمله تیپ 65 است البته سایر یگان ها شرکت دادیم.

هلاکت 200 تکفیری توسط کلاه سبزهای ارتش ایران 5/5 6

منبع : تسنیم/م.ن

این مطلب مفید بود ؟ این مطلب مفید بود ؟ پسندیدم 6 نپسندیدم 0

مطالب پیشنهادی

نظر کاربران

نظر خود را بنویسید ...

وب گردی


ویدیو مرتبط :
پرش کلاه سبزهای ارتش