سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



خرمشهر آماده میزبانی مسابقه فینال جام حذفی است


به گزارش ایرنا، ولی الله حیاتی روز سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری مسابقه فینال جام حذفی فوتبال كشور اظهار داشت: این مسابقه با همكاری دستگاه های اجرایی اعم از شركت نفت و گاز اروندان، سازمان منطقه آزاد اروند، اداره كل ورزش و جوانان خوزستان، فدراسیون فوتبال و همه عوامل موجود در شهرستان و استان برگزار می شود.
وی با تشریح تمهیدات اندیشیده شده برای تامین امنیت مسابقه فینال جام حذفی فوتبال، گفت: همه تمهیدات لازم برای برقراری امنیت مسابقه در ورزشگاه 15هزار نفری فراهم شده است.
مشاور عالی سازمان لیگ فوتبال ایران نیز در این نشست گفت:با تصویب هیات رئیسه سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه فینال جام حذفی یادواره آزادسازی خرمشهر برای همیشه در خرمشهر برگزار می شود.
محمدرضا ساكت اظهار داشت: با توجه به اینكه بخش عمده كار عمرانی ورزشگاه 15 هزار نفری از سوی نفت و گاز اروندان خرمشهر انجام شده امیدواریم تا پیش از شروع مسابقه، تجهیزات مورد نیاز تهیه و نواقص جزئی باقیمانده مرتفع شود.
وی ادامه داد:با پیگیری فرمانداری ویژه خرمشهر، استانداری خوزستان و سازمان منطقه آزاد اروند و تلاش شركت نفت و گاز اروندان و اداره كل ورزش و جوانان خوزستان و فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فوتبال ایران این مجموعه در حال آماده سازی است و امیدواریم بتواند پذیرای فینال جام حذفی كشور باشد.
ساكت تصریح كرد: این برنامه به عنوان برنامه فرهنگی به منظور تكریم شهدای دوران دفاع مقدس و ارج نهادن به ایثار مردم خرمشهر و پاسداشت دلاور مردانی كه باعث آزادی خرمشهر شدند، برگزار می شود.
مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد اروند نیز در این نشست گفت:برای تكمیل و تجهیز ورزشگاه 15 هزار نفری اروندان 18 میلیارد ریال به حساب اداره كل ورزش و جوانان واریز شده است.
امیرسامان اوالی افزود: این میزان اعتبار برای خرید 100 دستگاه پرژكتور بوده و تاكنون 20 دستگاه خریداری شده و مابقی از اوایل هفته آینده برای نصب در ورزشگاه آماده می شود.
در این نشست مقرر شد تمامی تجهیزات خریداری شده از سوی اداره كل ورزش و جوانان خوزستان از اوایل هفته آینده وارد ورزشگاه می شود و با هزینه سازمان منطقه آزاد اروند نصب و تحویل شركت نفت و گاز اروندان شود.
مسابقه فینال جام حدفی كشور ده نخست خردادماه امسال بین تیم های استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان در خرمشهر برگزار می شود.
7100/6125 /1596

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
آخرین مهلت خرمشهر برای میزبانی جام باشگاه های جهان