فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



چند نکته در باب خبر تصادف عوامل فیلم سینمایی «کفش‌هایم کو؟»/ فیلمبرداری بدون توقف همچنان ادامه دارد


به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، خبری تحت عنوان تصادف دو دستیار فیلمبردار فیلم سینمایی «کفش‌هایم کو؟» در تاریخ چهارشنبه 27 آبان ماه در یکی از روزنامه‌ها منتشر شد.

در این گزارش آمده بود مهرداد لشگری دستیار فیلمبردار در سانحه تصادفی که به هنگام رفتن به محل فیلمبرداری رخ داده، دچار شکستگی دنده شده و سجاد کریمی مسئول فنی در شرف از دست دادن یکی از چشم‌هایش است.

پیرو گزارش مندرج در تاریخ چهارشنبه 27 آبان ماه،‌ گروه فیلم‌سازی لازم دید نکاتی را در خصوص حادثه اتفاق‌افتاده و همچنین سوءتفاهم‌های به‌وجود آمده در ارتباط با سمت و جایگاه افراد توضیح دهد.

1- تصادف در تاریخ پنجشنبه 94/8/21  به هنگام حضور عوامل در محل فیلمبرداری صبح اول وقت اتفاق افتاده است و این تصادف سر صحنه فیلمبرداری حادث نشده است.

2- دنده مهرداد لشگری نشکسته است و او بلافاصله بعد از تصادف در محل کار برای ادامه فیلمبرداری حاضر شده است.

3- سجاد کریمی دستیار فیلمبردار نبوده، بلکه به‌عنوان مسئول دوربین با گروه همکاری داشته است. وی پس از تصادف برای مداوا و جراحی چشم بلافاصله به بیمارستان فارابی تهران منتقل و تحت اقدامات پزشکی قرار گرفت. عوامل فیلم سینمایی «کفشهایم کو؟» آرزوی سلامتی وی را از خداوند متعال خواستارند.

4- پس از تصادف وقفه‌ای در ساخت پروژه سینمایی کیومرث پوراحمد با عنوان «کفش‌هایم کو؟» رخ نداد و فیلمبرداری مطابق برنامه‌ریزی از پیش تعیین‌شده هم‌چنان در تهران ادامه دارد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
‫نقد جشنواره ای فیلم کفش هایم کو با مسعود فراستی و جواد طوسی در برنامه هفت‬‎