فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امام جمعه فردیس:شهید مطهری استادی با اخلاص و توانمند بود


به گزارش ایرنا،حجت الاسلام علی اكبر ایمانی روز سه شنبه در آیین تجلیل از معلمان مدرسه دخترانه رضوان در شهرك اهری شهرستان فردیس افزود: اگر انسان با قصد اخلاص وارد كلاس درس شود می تواند برای آینده سازان كشور موثر باشد.
وی اظهار داشت : هفته بزرگداشت مقام معلم و گرامیداشت یاد وخاطره صاحب اندیشه استاد شهید مرتضی مطهری فرصتی مغتنم است تا همگان مراتب سپاس، قدر‌شناسی خود را تقدیم معلمانی كنند كه نقش بی‌بدیل آن‌ها در توسعه، پیشرفت و توفیقات كشور بركسی پوشیده نیست.
ایمانی گفت: همان گونه كه انبیا، مامور ابلاغ كلام خداوند بودند لذا بدون معلم علم در اختیار بشر قرار نخواهد گرفت.
وی اظهار كرد: امروز دشمنان قسم خورده ایران اسلامی با هدف قرار دادن نسل جوان سعی در منحرف كردن آنان دارند و معلمان بیشترین نقش را در هدایت این نسل آینده ساز عهده دار هستند.
امام جمعه شهرستان فردیس گفت: بی انضباطی اخلاقی و هجمه های دشمنان یك تهدید برای دانش آموزان است كه وظیفه معلمان این است كه تهدیدها را تبدیل به فرصت كنند.
مدیر اداره آموزش وپرورش ناحیه دو كرج نیز در این آیین گفت: اساس هر كشوری آموزش و پرورش و تربیت انسان های فرهیخته و دلسوز برای جامعه است كه این وظیفه خطیر بر عهده معلمان است.
فرشته فهمیده افزود: جامعه موفق و پویا باید نظام تعلیم و تربیت پویا و متناسب با آرمان ها و ارزش های آن جامعه را داشته باشد.
وی اظهار كرد: معلمان همواره با درك صحیح از اهمیت و قداست شغل معلمی تلاش می كنند تا تعالیم آنان مبتنی بر تربیت سالم و اسلامی باشد.
در پایان از معلمان مدرسه دخترانه رضوان با اهداء لوح تجلیل شدند.
7413/ 6155

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
صحبت های امام جمعه شیراز درباره حمله به علی مطهری