علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



۷۶۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، سردار حسین رحیمی در این باره اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سراوان با شناسایی یک باند توزیع کننده مواد مخدر از قصد اعضای این باند برای انتقال مقادیر متنابهی مواد افیونی از محورهای فرعی «کنار بست سراوان به سمت سوران» با استفاده از ۲ دستگاه خودرو مطلع شدند. وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله تیمی از پلیس مبارزه با مواد مخدر سراوان در محور جابجایی مواد مستقر شده و موفق به شناسایی ۲ خودرو حامل مواد شدند.

وی افزود: عدم توجه قاچاقچیان به دستور ایست ماموران سبب ایجاد درگیری مسلحانه شد که حجم آتش پلیس فرصت هرگونه اقدام را از قاچاقچیان سلب کرد و به سمت کوه گوهر ناگان سراوان متواری شدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان به پاکسازی منطقه توسط ماموران پلیس مواد مخدر و یگان تکاوری شهرستان سراوان و دستگیری دو قاچاقچی اشاره کرد و گفت: ۴۸۷ کیلو و ۹۰۰گرم تریاک، ۱۵۷کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش و ۲۰ کیلوگرم مرفین از دو خودروی به جا مانده از قاچاقچیان که داخل گالن های سوخت بطور ماهرانه ای جاساز شده بود کشف شد.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در پلیس راه زاهدان- بم نیز در حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و در اقدامی به موقع آن را متوقف کردند.

سردار رحیمی گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۱۰۰ کیلوگرم تریاک را کشف و در این راستا پنج قاچاقچی نیز دستگیر شدند.


ویدیو مرتبط :
استعدادهای کشف نشده سیستان بلوچستان زیبا و دیدنی