سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شبكه آب شرب 48 روستای استان ایلام قطع است


نورالله تیموری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینكه بارش شدید باران خسارت زیادی به شبكه تامین آب شرب روستایی وارد كرده است، افزود: هم اكنون آب شرب این تعداد روستا در دهلران، چرداول، ملكشاهی، مهران و آبدانان قطع است.
وی میزان خسارت وارد شده به خطوط انتقال و ایستگاه های پمپاژ این مناطق را بین 10 تا 90 درصد اعلام كرد و یادآور شد: در حال حاضر بیش از 16 دستگاه تانكر سیار كار آبرسانی به روستاهای سیل زده را انجام می دهند.
مدیر عامل شركت آبفار ایلام تاكید كرد: تمام نیروها و اكیپ های این شركت در مناطق روستایی حادثه دیده حضور دارند و تلاش برای وصل شبكه آب این مناطق ادامه دارد.
تیموری گفت: كارشناسان شركت آبفار استان ایلام نیز در حال بررسی خسارت ها و میزان دقیق خسارت وارد شده به شبكه آب و فاضلاب روستایی مناطق سیل زده هستند.
بارش شدید باران و جاری شدن سیل در برخی نقاط استان ایلام از جمله شهرستان های آبدانان، دهلران، سیروان، چرداول مشكلات زیادی برای مردم ایجاد كرده و خسارت های زیادی به زیرساخت ها، راه ها، تاسیسات زیربنایی، منازل مسكونی و مزارع كشاورزی وارد كرده است.
بارش باران كه از روز چهارشنبه با شدت بیشتری در استان ایلام آغاز شده تا پایان روز جاری نیز براساس اعلام اداره كل هواشناسی ادامه دارد و احتمال جاری شدن سیل و آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه نیز دور از انتظار نیست.
3032/9002

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
هدر رفت بیش از اندازه آب شرب در روستای محمد آباد گالیکش