علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



سماور گازی جان یک مرد میانسال را در مشهد گرفت


به گزارش خبرنگار مهر، یک مرد میانسال ۵۳ ساله بامداد امروز بر اثر استنشاق گاز دی اکسید کربن بر اثر استفاده از سماور گاز سوز در محیط محصور مغازه ابزار فروشی دار فانی را وداع گفت.

بامداد روز شنبه در حالیکه فرزند این مرد میانسال سعی داشت با مراجعه به این مغازه ابزار فروشی احوال پرس پدر شود با در های بسته و عدم پاسخگویی مواجه شد که سکوت پدر در برابر در زدن های مکرر این فرزند در نهایت منجر به طلب استمداد از نیروهای انتظامی و سازمان آتش نشانی برای علت این موضوع شد.

با حضور نیروهای انتظامی و ورود به این مغازه پیکر بی جان این مرد میانسال در حالی که در نیم طبقه این مغازه مشغول استراحت بود پیدا شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزئیات این حادثه بیان کرد: مقارن ساعت ۱۵ دقیقه بامداد شنبه حادثه گاز گرفتگی توسط بازپرس ویژه قتل به فرماندهی این سازمان گزارش داده شد که در همین راستا نجاتگران ایستگاه ۹ این سازمان به محل حادثه واقع در منطقه سیدی مشهد اعزام شدند.

 آتش پاد سوم مهدی رضایی در این رابطه اظهار کرد: بنا بر بررسی اولیه کار‌شناسان آتش نشانی این حادثه بر اثر استفاده از  گرمای شعله ی روشن  پایه سماور در محیط محصور مغازه ابزار فروشی به متراژ ۱۵ متر مربع و اشتنشاق گاز دی اکسید کربن رخ داد.

    


ویدیو مرتبط :
سماور های صنعتی گازی و برقی بشکه ای تمام استیل