سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی چندین سایت برای ساخت آنلاین بازی و اپلیکیشن اندروید


معرفی چندین سایت برای ساخت آنلاین بازی و اپلیکیشن اندرویدزوم تک/ معرفی چندین سایت برای ساخت آنلاین بازی و برنامه اندروید : امروز هم با یک پست جالب و جذاب در زوم تک در خدمت شما هستیم ، شاید خیلی وقت ها به فکر این افتاده باشید یا با دیدن بعضی برنامه ها و بازی ها تحریک شده اید که یکی را خود بسازید اما بعد از کمی تحقیق در مورد این موضوع و فهمیدن سختی این کار از ادامه دادن به این کار منصرف شده اید و آن را ول کرده اید اما اکنون با خواندن این پست می توانید بهترین برنامه های اندروید را به تنهایی بسازید .

امروز چندین سایت رو خدمتتون معرفی خواهم کرد که شما به وسیله ی این سایت ها می توانید بصورت آنلاین برنامه های خود را بسازید بدون هیچ دانش برنامه نویسی . البته هیچکدام از این سایت ها کد های برنامه را در اختیار شما نمیس گذارند اما فایل .APK را به شما واگذار می کنند . بعضی از این سایت ها برای تهیه ی هزینه ی مخارج سایت امکانات بیشتری در اختیار شما می گذارند و هزینه ای از شما می گیرند و بعضی سایت ها نیز در برنامه ی شما یک تبلیغات درج می کنند و برای حذف آن از برنامه باید پولی بپردازید .

در پایین آدرس سایت ها و تصاویری از آنها قرار داده شده است

www.AppMakr.com
iBuildApp.com
Infinitemonkeys.mobi
Como.com
www.appypie.com
appfurnace.com
yapp.us
appsmakerstore.com
appmachine.com

خوب امیدوارم از این مطلب هم خوشتون اومده باشه و تونسته باشید برنامه ی دلخواه خود را ساخته باشید و این مطلب رو بین دوستاتون به اشتراک بگذارید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: زوم تک


ویدیو مرتبط :
معرفی بهترین اپلیکیشن اندروید بهترین هفته از سایت های خارجی