علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



برنامه خانه سبز در محیط دانشگاه اجرا شد


ماهان معطری دبیر اجرایی برنامه خانه سبز عصر یکشنبه در گفت و با خبرنگار تشکل های دانشجویی ایرنا اظهار کرد: این برنامه به همت انجمن اسلامی دانشجویان ترقیخواه دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود و هدف آن فرهنگ سازی در میان قشر دانشجو به منظور حفظ محیط زیست است.
وی افزود: در این طرح با اهدای لیوان های سفالی، از دانشجویان می خواهیم با استفاده از آن از مصرف لیوان یک بار مصرف تا حد امکان بپرهیزند.
معطری اضافه کرد: با طرح تفکیک پسماند زباله از مبداء که با همکاری شهرداری منطقه 6 و دانشگاه امیرکبیر اجرا می شود، در صدد حفظ منابع تجدید ناپذیر کشور هستیم.
وی افزود: در نظر داریم 14 اسفند با هماهنگی دیگر دانشگاه های کشور طرحی را در سطح ملی با عنوان درختکاری دانشجویی انجام دهیم که در صدد برنامه ریزی آن هستیم.
این فعال دانشجویی تصریح کرد: طرح دیگر ما اهدای درب بطری های یک بار مصرف برای تامین هزینه خرید ویلچر برای معلولان جامعه هستیم.
وی از تمامی نهادهای مردم نهاد محیط زیست، شهرداری ها و دانشجویان دیگر دانشگاه ها خواست این انجمن را در برگزاری این طرح یاری کنند.
فراهنگ**3081**1540**1027

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
| 8 ایده خلاقانه قابل اجرا در محیط خانه | NONAP TV |