سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دستگیری قاتل حیات‎وحش ازنا


رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست ازنا گفت: با اقدام به موقع یگان حفاظت محیط‌زیست این شهرستان قاتل با سابقه حیات وحش بدام افتاد.

«درویشی» در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه لرستان، افزود: دیروز حین گشت و کنترل از حوزه تحت حفاظت این اداره، پنج شکارچی غیرمجاز پرندگان در ارتفاعات منطقه باوکی از توابع شهرستان ازنا دستگیر شدند.

وی خاطرنشان کرد: از این افراد پنج قبضه سلاح شکاری ساچمه‌زنی به همراه 9 قطعه کبوتر صحرایی، دو قطعه فاخته و دو قطعه گنجشک شکار شده، کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست ازنا با بیان این‌که این متخلفان پس از سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند، تصریح کرد: یکی از این متخلفان شکارچی با سابقه بوده و بارها موفق شده بود از کمین مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست در مناطق حفاظت شده بگریزد اما این مرحله با هوشیاری مأموران یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان ازنا و اقدام به موقع، در یک تعقیب گریز یک ساعته به دام مأموران افتاد.

به گفته درویشی با توجه به ورود پرندگان مهاجر به این شهرستان و افزایش تخلفات شکار و صید، با متخلفان و متجاوزان به طبیعت برخورد قاطع می‌شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
مستند حیات وحش در باغ وحش – گوریل پشت نقره ای