سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



هلال احمر شاهرود 85مسافر در راه مانده را اسکان داد


حسین اسماعیلی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: 50 نفر از این مسافرین در مسجد حضرت رقیه(س) قلعه نو خرقان و 35نفر هم در پایگاه امداد و نجات جاده ای خرقان اسکان داده شده و اقلام امدادی و غذایی هم بین آنها توزیع شد.
وی افزود: در پی بارش شدید برف که از ساعت های اولیه روز دوشنبه شروع و موجب مسدود شدن راه ارتباطی شاهرود به آزادشهر و شاهرود به توسکستان گرگان شد، گروههای امدادی به گردنه خوش ییلاق و توسکستان اعزام شدند.
اسماعیلی ادامه داد: 13دستگاه خودروی در راه مانده توسط تیم اعزامی از پایگاه جاده ای خرقانی طی روز دوشنبه در محور شاهرود- آزادشهر رهاسازی شدند.
وی افزود: یک بیمار قلبی نیز که در منطقه تاش - معدن آلومینیوم نیاز به خدمات پزشکی داشت یا تلاش 6ساعته یک گروه امدادی متشکل از اورژانس 115 و هلال احمرشاهرود به بیمارستان امام حسین (ع) منتقل شد.
اسماعیلی گفت: از عصر روز دوشنبه نیز که جاده شاهرود- توسکستان بسته اعلام شد، نیروهای هلال احمر اقدام به گشت زنی کردند که 13خودروی در راه مانده این مسیر را نیز رهاسازی کردند.
وی ادامه داد: یک گروه 5تفره هلال احمر نیز در گردنه خوش ییلاق 30دستگاه خودروی در برف گیرکرده را امدادرسانی کردند.
اسماعیلی از آمادگی کامل نیروهای هلال و سایر نیروها برای امدادرسانی به مسافران در راه مانده احتمالی خبرداد.
شهرستان شاهرود پس از گذراندن 24ساعت برف و یخ بندان هم اکنون از هوایی صاف و آفتابی برخوردار است.
6167/7358

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
برنامه های اجرایی هلال احمر دهگلان در هفته هلال احمر94