ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



مهینی: در مسابقات نوجوانان آسیا حضور پیدا کردیم تا بر تجربیات‌مان بیفزاییم


به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شادی مهینی در نشست خبری پس از دیدار تیم دختران زیر 16 سال کشورمان مقابل کره‌جنوبی اظهار داشت: سعی کردیم در طول برگزاری این مسابقات سطح فوتبال پایه ایران را با بقیه تیم‌ها کم کنیم، چون در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا 2015، تیم کره توانسته بود ایران را 13 بر صفر شکست دهد.

وی افزود: تلاش‌مان بر این بود با توجه به توانمندی بازیکنان، بهترین عملکرد را از لحاظ تکنیکی داشته باشیم این در حالی است که نفرات استعدادیابی شده ما در ایران خیلی کم بودند و دست ما برای انتخاب بازیکنان بسیار بسته بود.

مهینی خاطر نشان کرد: ما تمام توان‌مان را برای صعود به مرحله بعد گذاشتیم اما واقعیت این است که تیم‌هایی همچون کره جنوبی، چین و تایلند در جام جهانی بازی کرده‌اند و قدمت فوتبال‌شان نسبت به ملی‌پوشان ایران که 5 سال از شروع فعالیت‌شان بیشتر نمی‌گذرد، خیلی بیشتر است.

سرمربی تیم دختران زیر 16 سال کشورمان در خصوص اینکه در این تورنمنت چه چیزی را یاد گرفتند، گفت: در فوتبال مدرن علاوه بر تکنیک، بدنسازی حرف اول را می‌زند. سرعت حرکت بازیکنان چه با توپ و چه بدون توپ خیلی زیاد شده و این موضوع تأثیر بسزایی روی روند و نتیجه بازی می‌گذارد.

وی تصریح کرد: امیدوارم همین بازیکنان در سال 2017 و در رده سنی 19 سال رقیب‌های سختی برای کره، چین و ژاپن باشند. در مسابقاتی که پشت سر گذاشتیم با توجه به توانایی‌های‌مان کار انجام دادیم. ما در اینجا حضور پیدا کردیم تا بر تجربیات‌مان بیفزاییم و تنها عملکرد برای‌مان مهم بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پرتاب طلایی سجاد زارع در مسابقات نوجوانان آسیا 53.06