فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



محموله اهدایی مردم ساوجبلاغ به کربلا معلی ارسال شد


محسن تک زارع روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مردم خداجوی ساوجبلاغ به منظور پذیرایی از زائران امام سوم شیعیان 2 کامیون شامل مواد غذایی و لوازم آشپزی را به کربلای معلی ارسال کردند.
وی اظهار کرد: ارزش ریالی این کمک های مردمی 420 میلیون تومان است.
وی مرحله دوم ارسال کمک های مردمی این شهرستان به منظور خدمات رسانی و پذیرایی از زائران سالار شهیدان در روز اربعین در کربلای معلی را روز دوشنبه هفته جاری ذکر کرد.
تک زارع از مردم این شهرستان خواست در کمک به عتبات عالیات کمک کنند زیرا هر چند این کمک ناچیز باشد نزد خداوند ارزش معنوی و ثواب ویژه ای دارد.
وی مشارکت مردم در اهداء کمک های نقدی و غیر نقدی در ایام محرم را یکی از نمادهای اسلامی - انقلابی ملت ایران برشمرد و خاطر نشان کرد: مردم این شهرستان همانند سایر عاشقان سالار شهیدان در نقاط مختلف ایران به خاندان عصمت و طهارت علاقه درونی دارند که هر سال عمیق تر می شود.
وی تاکید کرد: در این شهرستان پیر زن روستایی که توان راه رفتن ندارد با سختی فراوان به مسجد می آید تا هدیه خود را به سالار شهیدان اهداء کند در حالی که دشمنان مکتب اسلام و قرآن با صرف میلیاردها دلار تلاش می کنند نقش دین و ارزش های اسلامی - انقلابی را بین ملت ایران کم رنگ کنند.
2819/1535

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ارسال محموله توسط هواپیما در افغانستان