ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اظهارات آبی پوشان در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال تهران


به گزارش ایرنا، وحید طالب لو امروز (یکشنبه) بعد از پایان تمرینات تیم استقلال که در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: شرایط تیم استقلال با توجه به نتایجی که کسب کرده ایم خوب است و اکنون در صدر جدول قرار داریم.
وی اظهار داشت: همیشه تیم های بزرگ حواشی دور و برشان زیاد است اما استقلال به دلیل همدلی بازیکنان حواشی کمتری دارد و می توانیم با تمرکز بیشتری کارهای فنی را ادامه دهیم.
بهنام برزای نیز گفت: تمرینات خوبی را از ابتدای فصل پشت سر گذاشتیم و توانستیم مسابقات را از همان ابتدا با پیروزی آغاز کنیم.
وی با بیان اینکه تیم استقلال در دیدارهای اخیر بسیار خوب نتیجه گرفته است، اظهار داشت: امیدوارم تا انتهای فصل بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم.
ادامه دارد...
ورزشی**9029**1067**1379

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
‫تمرینات تیم فوتبال استقلال تهران‬‎