علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



فیلم خارق‌العاده پرواز طاووس هندی را ببینید/زیبایی در آسمان


دانش > طبیعت - امکان دیدن پرواز طاووس به سختی پیش می‌آید. در این فیلم کوتاه اما می‌توانید پرواز طاووس هندی که این پرنده ملی این کشور است را ببینید. طاووس هندی بیشتر در جنوب آسیا و هند دیده می‌شود.

لطفا منتظر بمانید...

 طاووس تنها در هنگام خطر به هوا برمی‌خیزد. اگرچه طاووس به طور معمول مسافت اندکی را در طول پرواز طی می‌کند، اما می‌تواند حدود 16 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد. شهرت طاووس بیشتر به خاطر داشتن دم با شکوهی است که جنس نر، آن را برای جلب ماده‌ها و جفت‌یابی باز کرده و به نمایش می‌‎گذارد.

طاووس از ردۀ ماکیان، متعلق به خانواده قرقاول و شامل سه گونه از دو جنس است. طاووس هندی، بومی هند، پاکستان و سریلانکا است و پرنده ملی هند است. طاووس سبز که پرنده ای در معرض انقراض است، بومی شرق میانمار تا جاوه است. از نژاد‌های هندی و سبز، نژادهای مختلفی ایجاد شده که معروف‌ترین آن‌ها نژاد طاووس سفید است. 

5454

دانلود


ویدیو مرتبط :
حرکت خارق العاده از ۲ مرتاض هندی