فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



«قصه‌های این‌وری» منتشر شد/ شخصیت‌های افسانه‌ای به دنیای امروز می‌آیند


به گزارش خبرگزاری فارس، علی مهر، نویسنده و مدرس داستان‌نویسی، با بیان اینکه کتاب «قصه های این وری» شامل 13 داستان کوتاه طنز است، اظهار کرد: عناوین برخی از این داستان‌ها شامل «طوطی و بازرگان»، «بازخوانی پرونده بزبز قندی»، «خواهر ناتنی ماه پیشانی»، «قصه حسن کچل که دنبال کار می‌گشت»، «رستم و پسرهایش» و ... است.

وی ادامه داد: داستان‌ها به نوعی روایتی از شخصیت‌های قدیمی و افسانه‌ای قصه‌های ایرانی و خارجی هستند که در دنیای امروز آمده‌اند و با مسائلی که در دنیای امروز برایشان پیش می‌آید داستان شکل می‌گیرد.

مهر خاطرنشان کرد: نوع روایت کتاب «قصه‌های این‌وری» نیز روایتی امروزی است و نثر داستان‌ها نیز نثری ساده و بدون پیچیدگی‌های آثار منظوم کهن است.

این نویسنده و مدرس داستان‌نویسی همچنین گفت: داستان «طوطی و بازرگان» که در مجموعه داستان «قصه های این وری» گنجانده شده، در نخستین جشنواره طنز حوزه هنری حائز مقام اول شد. داستان کوتاه «خاله سوسکه کجا میری؟» از این مجموعه داستان نیز در جشنواره طنز حوزه هنری جایزه برده است.

مجموعه داستان «قصه‌های این‌وری» در 110 صفحه، قطع رقعی و 2500 نسخه و با قیمت 6 هزار تومان توسط انتشارات سوره مهر به بازار کتاب عرضه شده است.

از علی مهر پیش از این مجموعه داستانی «آب برای خیمه‌ها»، «کلکسیون پهلوی» و «قالیچه حضرت رضا علیه السلام» منتشر شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/O1CU8E


ویدیو مرتبط :
شخصیت های والت دیزنی از بیلبورد بیرون می آیند