علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



حضور 70 شرکت اروپایی، ژاپنی و کره ای در نمایشگاه ایران هلث


به گزارش گروه علمی ایرنا از نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث،دکتر حسین سلمانزاده با اعلام این خبر افزود: بسیاری از این هیات های تجاری و نمایندگان شرکت های اروپایی برای اولین بار در نمایشگاه ایران هلث شرکت می کنند که قرار است با تجار ایرانی وارد مذاکراتی شوند.
وی ادامه داد: همچنین همزمان با برپایی نمایشگاه ایران هلث قرار است، به طور ویژه هیات هایی از ژاپن، کره و هند از این نمایشگاه بازدید کنند و در قالب سرمایه گذاری جلساتی با مقامات و تجار ایرانی داشته باشند که در راس آنان هیاتی از شرکت 'جترو'ی ژاپن قرار دارد.
سلمانزاده با اشاره به اینکه نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث با حضور بیش از 600 شرکت داخلی و خارجی تجهیزات پزشکی در فضایی به وسعت 23 هزار متر مربع و در 13 سالن نمایشگاهی برگزار می شود، تصریح کرد:متراژ عرضی این نمایشگاه نسبت به نمایشگاه سال قبل بیش از 80 درصد افزایش داشته که این امر نشان از استقبال شرکت های خارجی در شرایط 'پسا برجام' است.
رییس نوزدهمین نمایشگاه بین المللی 'ایران هلث' ادامه داد: در این نمایشگاه شرکت های تجهیزات پزشکی از کشورهای سوئیس، آلمان، اتریش، ایتالیا، چک، کره جنوبی، چین، تایوان، هند و ترکیه به صورت پاویون شرکت دارند که حضور برخی از این شرکت ها در نمایشگاه 'ایران هلث' برای اولین بار بوده از سوی دیگر تعداد کشورهایی که به صورت پاویون شرکت می کنند، نسبت به سال قبل دوبرابر افزایش یافته است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه توسعه صادرات یکی از اهداف این نمایشگاه به شمار می رود در نمایشگاه امسال هیات هایی از کشورهای سوریه، عراق، لبنان و آذربایجان حضور داشته تا در زمینه توسعه صادرات تجهیزات پزشکی کشورمان به این کشورها با مقامات و تجار ایرانی به رایزنی بپردازند.
سلمانزاده در باره استقبال شرکت های ایرانی از این نمایشگاه گفت: فروش فضای باز نوزدهمین نمایشگاه ایران هلث نسبت به سال گذاشته نزدیک به 80 درصد رشد داشته، همچنین در این نمایشگاه حضور شرکت های داخلی جدید تجهیزات پزشکی و دانش بنیان بسیار چشمگیر است.
وی افزود :طبق هماهنگی های صورت گرفته با معاونت علمی و فناروی ریاست جمهوری، قرار است، برای اولین بار فرصتی فراهم شود تا شرکت های دانش بنیان بتوانند، محصولات خود را با سوبسید خرید در اختیار دانشگاه ها و مراکز دولتی قرار دهند که با این تمهید انتظار می رود، شاهد استقبال بسیار چشمگیر بازدیدکنندگان از این نمایشگاه باشیم.
رییس نوزدهمین نمایشگاه بین المللی 'ایران هلث' یادآور شد:همچنین قرار است، بخش بهداشت و درمان ارتش با هدف تامین نیازهای تجهیزات پزشکی نیروهای مسلح و دانشگاه های پزشکی ارتش یک روز خاص را به بازدید از نمایشگاه اختصاص دهد.
وی گفت :هدف از برپایی نمایشگاه های سالانه ایران هلث به نمایش گذاشتن توانمندی ها و دستاوردهای فناوری های روز دنیا در حوزه صنعت سلامت است که در نمایشگاه امسال قرار است از چند فناوری روز دنیا رونمایی شود.
سلمانزاده، ارتقای خدمات در حوزه گردشگری سلامت و حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان را از دیگر اهداف نمایشگاه های ادواری ایران هلث برشمرد و افزود: در این نمایشگاه نخبگان حوزه صنعت سلامت برای اولین بار حضوری پررنگ دارند.
وی از طراحی و راه اندازی اپلیکیشن تلفن همراه به منظور اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان و سهولت دسترسی به غرفه ها خبر داد.
نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث، مهم ترین رویداد نمایشگاهی پزشکی کشور است از سوی شرکت صنعت سلامت نیوساد 26 تا 29 اردیبهشت در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.
علمی **1354**1440

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نمایشگاه ایران هلث