سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دنیامالی: اظهارات حافظی تشویش اذهان عمومی است


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، احمد دنیامالی در دویست و یازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بعد از بیان تذکر حافظی درباره حسابرسی‌های شورای شهر تهران، با بیان اینکه بنده به نحوه اداره جلسه شورا اعتراض دارم، اظهار داشت: بیش از 90 درصد صحبت‌های حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورا تشویش اذهان عمومی بود.

وی افزود: قرار بود گزارشات بعد از ارزیابی کامل رسانه‌ای شود اما همه فکر می‌کنند با این وضعیت آنچه حافظی بیان کرده درست بوده است. وی درباره خانه‌های شرکت بهره برداری مترو سخن گفت درحالی که این خانه‌ها گم نشده! و تنها اسناد آن به دست حسابرس نرسیده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل عمومی شورای شهر تهران تصریح کرد: این شرکت 5 میلیارد برای کارکنان خود سرمایه‌گذاری کرده درحالیکه این اقدام از محل کسورات قانونی قراردادها بوده است.این درحالی است اگر کسی برای پرسنل خود گام بردارد در راه رضای خداست.

وی ادامه داد: حسابرسی در گذشته نیز انجام می‌شد اما چطور شده که حالا یک نفر حسابرسی از سال 88 را کنار گذاشته و می‌گوید حسابرسی‌های انجام شده مشروط بوده است. این مسئله یک معضل برای مدیریت شهری است اگر ما آیین‌نامه اداره داخلی شورای شهر را در اختیار داشتیم هر عضوی به خودش اجازه حرف زدن نمی‌داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
احمد دنیامالی عضو شورای شهر تهران