ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جلسه شجاعی با افشارزاده/اعلام نظر وزارت تا یکی دو روز آینده


به گزارش خبرگزاری فارس، محمدعلی شجاعی رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان یک سال بعد از ریاستش در این فدراسیون به عنوان خزانه‌دار کمیته ملی المپیک انتخاب شد، اما در همان زمان سازمان بازرسی با نامه‌ای به کمیته ملی المپیک ممنوعیت حضور دو شغله‌ها را در ورزش گوشزد کرده بود.

دو سال بعد از این ماجرا که از سوی معاونت قهرمانی زمان انتخابات تیراندازی با کمان اعلام شد، ناگهان شجاعی از خزانه‌داری کمیته ملی المپیک استعفا کرد. اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک نیز برای این موضوع خواستار نظر مشورتی وزیر ورزش شدند، اما هنوز پاسخی از این وزارتخانه دریافت نشده است.

بهرام افشارزاده مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش در این باره به فارس گفت: با توجه به حساسیت موضوع، بحث استعفای شجاعی باید به دقت بررسی شود. زمان زیادی به المپیک نمانده و در یکی دو روز آینده نظر نهایی اعلام خواهد شد.

شجاعی صبح امروز جلسه‌ای را با افشارزاده برگزار کرد.

انتهای پیام/ی


ویدیو مرتبط :
بمناسبت روز خبرنگار و ضربات مشت افشارزاده !