گران قیمت ترین مدل موهای ستاره های معروف + عکس


نگاهی به معروف ترین ستاره های هالیوود با گران قیمت ترین مدل های مو

بسیاری از ستاره های دنیا درگیر سرگرمی های سبکسرانه ای مانند کلکسیون کیف و کفش چند صد هزار دلاری یا گاراژی پر از اتومبیل های اسپورت و غیراسپورت و یا حتی خرید قلعه یا قایق های تفریحی لوکس و غیره هستند. هرچه باشد آنها می توانند با پول خود هر کاری دلشان می خواهد بکنند، البته در صورتی که نقش خود را به عنوان یک شهروند (با پرداخت مالیات) و به عنوان عضوی از خانواده بشری (با وقف کردن بخشی از زمان و ثروت خود به افراد نیازمند و محروم) ایفا کنند.

بیشتر اوقات ولخرجی های ستاره ها شامل آن دسته از هزینه هایی می شود که برای زیباتر شدن و زیبا ماندن می پردازند. آنها به مربیان شخصی، درمانگران پوست، جراحان پلاستیک و البته استالیست موهای خود پول های آنچنانی می پردازند تا موهایشان به طرز شگفت انگیزی زیبا به نظر برسد.

در زیر از ستاره هایی نام برده ایم که پول زیادی خرج کرده اند تا موهایی زیبا و شیک داشته باشند. البته این لیست شامل افرادی که بطور تصادفی ناچار به پرداخت هزینه های گزاف به استالیست ها شده اند (مانند سلطان برونئی) یا مدل موی خود را برای بازی در نقش خاصی کوتاه کرده اند (مانند آن هاتاوی در فیلم “بینوایان”) نمی شود. فقط ستاره هایی در نظر گرفته شده اند که برای کوتاهی و درست کردن موهای واقعی خود و خدمات دیگر سالن زیبایی پول های گزافی پرداخته اند.

جنیفر لوپز: 400 دلار

گران قیمت ترین مدل موهای ستاره های معروف + عکس

مدل موی جنیفر در میان ستاره های دیگر این لیست ارزان ترین مدل مو است! جنیفر هر هفته 400 دلار برای زیبایی موهای ابریشمی اش هزینه می کند. در عین حال این مبلغ برای Oribe استایلیست اختصاصی موهای جنیفر که فقط نوک موهای او را کوتاه می کند رقم کمی نیست. علاوه بر آن اورایب تنها فردی است که می تواند به موهای جی-لو دست بزند. زیرا این ستاره سختگیر به هیچ استایلیستی اعتماد ندارد.

جاستین بیبر: 750 دلار

گران قیمت ترین مدل موهای ستاره های معروف + عکس

جاستین رقم گزافی برای مدل موی مشهورش پرداخت کرده و بعد از آن این مدل در سال 2009 در میان نوجوانان پسر مد شد. جاستین بیبر این مدل مویش را مدیون خدمات ونسا پرایس است که مسئول درست کردن این مدل موی اختصاصی برای وی بود. هر بار کوتاهی موی جاستین برایش 750 دلار هزینه دارد و پرایس هر دو هفته یک بار موهای جاستین را کوتاه می کند و مدل مویش را مرتب می کند. در نهایت هر ماه 1500 دلار خرج موهای جاستین بیبر می شود!

گوئینت پالترو: 800 دلار

گران قیمت ترین مدل موهای ستاره های معروف + عکس

شاید فکر کنید نگهداری از موهای صاف و بلوند گوئینت هزینه چندانی برایش نداشته باشد. ولی این برنده جایزه اسکار و مادر دو فرزند، برای کوتاهی و استایل دادن به موهایش به سالن Orlo می رود. اورلو سالنی باکلاس و درجه یک در محله Meatpacking نیویورک است. صاحب این سالن اورلاندو پیتا نام دارد و می گویند برای خدماتش از هر مشتری حداقل 800 دلار می گیرد. علاوه بر گوئینت، مدونا و ورا وانگ نیز از مشتریان ثابت این سالن زیبایی هستند.

جنیفر آنیستون: 920 دلار

گران قیمت ترین مدل موهای ستاره های معروف + عکس

بعد از آنکه مدل موی زیبای جنیفر در سریال محبوب “دوستان” (Friends) مورد پسند خانم ها در کل دنیا قرار گرفت و دیگر همه از این مدل تقلید می کردند، وی تصمیم گرفت که مدل دیگری را انتخاب کند، هرچه باشد او یکی از زیباترین ستاره های هالیوود و همه مدل مویی به او می آید. ولی این بار هر کسی نمی تواند هزینه چنین مدلی را پرداخت کند و برای آنکه همیشه موهایش بدین شکل باشد پول بپردازد. برای یک کوتاهی ساده او 600 دلار به استایلیست خود یعنی کریس مک میلان پول می دهد، ولی فقط کوتاهی نیست و کریس برای او خدمات دیگری از جمله رنگ مو انجام می دهد که برای این ستاره محبوب 320 دلار آب می خورد. بنابراین می توانید مطمئن باشید که این مدل موی جنیفر آنیستون بالاتر از 920 دلار هزینه دارد.

کیت میدلتون: 1000 دلار

گران قیمت ترین مدل موهای ستاره های معروف + عکس

موهای براق و زیبای دوشس کمبریج هم کم خرج ندارد! وی در دسامبر 2013 در سالن اختصاصی روسانو فرتی در Mayfair لندن مدل موهایش را تغییر داد و برای این مدل مبلغ باورنکردنی 1000 دلاری را پرداخت کرد. برای حفظ این مدل مو، او استایلیست شخصی خودش را دارد که برای مراسم رسمی و مناسبت های مختلف خارج از شهر لندن او را با خود می برد.

آن هاتاوی:1250 دلار

گران قیمت ترین مدل موهای ستاره های معروف + عکس

زمانی که آن هاتاوی موهای بلند و پرپشتی داشت، می گویند او مشتری ثابت سالن تد گیبسون در نیویورک بوده است. او برای کوتاهی مو، مدل دادن و سشوار ساده، 1250 دلار هزینه می کرد. معلوم نیست که آیا هاتاوی برای مدل موی کوتاه فعلی اش نیز همین قدر هزینه می کند یا خیر. وی برای بازی در نقش فانتین در فیلم سینمایی “بینوایان” مجبور شد موهایش را کاملاً کوتاه کند.

ریس ویثراسپون: 1500 دلار

گران قیمت ترین مدل موهای ستاره های معروف + عکس

ریس نیز یکی دیگر از طرفداران سالن روسانو فرتی است که ظاهراً در جولای 2013 به سالن روسانو در بورلی هیلز مراجعه کرده تا موهایش را مدل جدیدی بدهد. البته او از هیچ خرجی دریغ نکرده و برای آنکه موهایش به شکل و درخشش فعلی و موردنظرش برسد، 1500 دلار هزینه کرده است.

ریحانا: 1900 دلار

گران قیمت ترین مدل موهای ستاره های معروف + عکس

تغییر مداوم مدل موها و نگهداری از آن مدل در مدت زمان طولانی، مستلزم زمان، پول و تلاش زیاد است. ولی اگر مسائل پولی برایتان اهمیت نداشته باشد، مشکل چندانی نخواهید داشت. در سال 2011 ریحانا ظاهراً 1900 دلار در هفته خرج موهایش می کرده و به لطف استایلیست محبوبش، اورسولا استیون، ریحانا همیشه زیبا به نظر می رسد.

دیوید بکهام: 6000 دلار

ستاره خوش تیپ و خوش قیافه دنیای فوتبال را همه می شناسند و شاید فکر کنید ستاره ای با این چهره جذاب و موهای زیبا نیازی به خرج اضافی برای نگهداری از ظاهر طبیعی و فوق العاده اش نداشته باشد. ولی باید بدانید که چون دیوید بکهام قراردادهای تبلیغاتی بسیاری امضا کرده است همیشه باید مرتب و تر و تمیز به نظر برسد و مجبور است تا جائیکه می تواند در این راستا پول خرج کند تا نقصی در ظاهرش دیده نشود.

گران قیمت ترین مدل موهای ستاره های معروف + عکس

بنابراین وقتی دیوید با Brylcreem سازنده کرم مو برای آقایان مدرن و اسپورت، قرارداد رسمی امضا کرد، باید موهای بلندش را کوتاه می کرد و مدل می داد تا کاملاً بی نقص و مدرن به نظر برسد و برای این کوتاهی و مدل مو، 6000 دلار هزینه کرد. هرچه باشد کسی که کرم مو تبلیغ می کند، خودش باید از هر فرد دیگری موهای زیباتر و بی نقص تری داشته باشد.

بورلی لاتئو: 16000 دلار

گران قیمت ترین مدل موهای ستاره های معروف + عکس

وقتی خروارها پول داشته باشید، 16000 دلار برای بهترین مدل موی ممکن برایتان پول خرد محسوب می شود. گرانترین کوتاهی مو در دنیا به بورلی لاتئو، میلیاردر ایتالیایی تعلق دارد. لاتئو همیشه از اینکه در کشور خودش و کشورهای همسایه در قاره اش، استایلیست موی خوبی وجود نداشت، ناراضی بود. بنابراین او از استوارت فیلیپس در سالن شعبه لندنش وقت گرفت. در ازای این پول او خدمات متفاوتی دریافت کرد که شامل کوتاهی مو، ناهاری لذیذ با نوشیدنی های گوارا، ماساژ و سواری با لیموزین تا منزل می شد.


ویدیو مرتبط :
ماشین های گران قیمت فوتبالیست های معروف