ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



انصاری تمرین نکرد، سرخپوشان ریکاوری کردند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین امروز پرسپولیس اختصاص به تمرینات بدنسازی و کار با وزنه داشت که به مدت 70 دقیقه به طول انجامید. در این تمرین برانکو بازیکنان را به دو گروه تقسیم کرد، یک گروه در سالن بدنسازی کار با وزنه داشتند و گروه دیگر در زمین تمرینات استقامتی و سرعتی را انجام دادند که در ادامه جای این دو گروه با یکدیگر عوض شد.

* امید عالیشاه که به خاطر مصدومیت در بازی مقابل سایپا به میدان نرفته بود امروز در کنار سرخپوشان به تمرین پرداخت. چون در تمرین خبری از کار با توپ بود هنوز مشخص نیست که این بازیکن می‌تواند پا به توپ شود یا نه.

* چند بنر پیام تسلیت به خانواده همایون بهزادی در چند قسمت ورزشگاه نصب شده بود. یکی از این بنرها هم پیام تسلیت به یکی از عوامل تدارکات تیم بود که مادرش را از دست داده است.

* محمد انصاری که به دلیل مصدومیت زیر نظر کادر پزشکی اختصاصی کار کرد.

* بارش شدید باران و هوای سرد باعث شده بود فقط تعدادی انگشت‌شمار هوادار در ورزشگاه حضور پیدا کنند. 

* ملی‌پوشان امید پرسپولیس از فردا در تمرینات این تیم حضور پیدا می‌کنند. 

* یک دستگاه بزرگ که با  آن تست‌های مختلف پزشکی گرفته می‌شود به ورزشگاه آورده شده بود و قرار است روش استفاده از این دستگاه امروز به بازیکنان آموزش داده شود.

 انتهای پیام/ 


ویدیو مرتبط :
تمرین های سخت این روزهای سرخپوشان