سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



پس لرزه‌های رسوایی کوکاکولا


 پس لرزه‌های رسوایی کوکاکولاسلامانه/ چندی پیش فاش شد شرکت کوکاکولا به یک گروه خیریه دانشگاهی کمک مالی کرده. تا اینجا مشکلی وجود ندارد، اما وقتی ماجرا تبدیل به رسوایی شد که مشخص شد این گروه مردم را تشویق می‌کند با ورزش کردن لاغر شوند و زیاد نگران چیزهایی که می‌خورند، از جمله نوشابه‌های قندداری مثل کوکاکولا نباشند.

به گزارش پایگاه خبری «سلامانه» به نقل از سایت «نیویورک تایمز»،‌ به دنبال فاش شدن این داستان، دانشگاه پول کوکاکولا را پس داد و اکنون هم اعلام شده، دانشمندی که رییس بخش علوم و سلامت این کمپانی است، از سمت خود کناره گیری می‌کند.


کوکاکولا سال گذشته 1.5 میلیون دلار به این گروه علمی کمک کرد، از جمله یک میلیون دلار به دانشکده پزشکی دانشگاه کلرادو داده شد که جیمز او هیل، رییس این گروه خیریه، در آن درس می‌دهد. آقای هیل یک محقق برجسته در زمیته چاقی است. این پول بازگردانده شد اما پس لرزه‌ها هم چنان ادامه دارد. خانم اپل‌باوم، رییس بخش علمی کوکاکولا که دکترای میکروب شناسی دارد و از سال 2004 در این سمت کار می‌کند، از شغلش کناره خواهد گرفت.

سخنگوی کمپانی ادعا کرده، این دکتر 61 ساله که برنامه همکاری با دانشمندان را در دستور کار داشت تا جبهه علمی مقابل حمله به نوشابه‌های قنددار را تقویت کند، یک ماه پیش تصمیم به بازنشستگی گرفته و مراحل اداری آن در حال انجام است.


با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: سلامانه


ویدیو مرتبط :
کوکاکولا و کوکاکولا زیرو چقدر شکر دارند؟