وضعيت علي ضياء پيگيري مي‌شود/ احتمال تاخير در پخش «امشب»


وضعيت علي ضياء پيگيري مي‌شود/ احتمال تاخير در پخش «امشب»

مهر/ مدير گروه اجتماعي شبکه يک از تلاش ها براي رفع وضعيت ممنوع التصويري سيدعلي ضياء خبر داد و اينکه احتمال دارد پخش برنامه «امشب» تا مشخص شدن وضعيت وي به تاخير بيفتد.
فضل‌الله شريعت پناهي مدير گروه اجتماعي شبکه يک سيما با اشاره به تلاش ها براي رفع ممنوع التصويري سيدعلي ضياء گفت: ما در حال پيگيري وضعيت سيدعلي ضياء مجري برنامه «امشب» هستيم تا بتوانيم مشکل وي را حل کنيم.

وي در پاسخ به اينکه با توجه به ممنوع التصويري وي برنامه «امشب» با اجراي چه کسي روي آنتن خواهد رفت، گفت: هنوز مجري ديگري براي برنامه «امشب» انتخاب نشده است و ما تلاش مي کنيم مشکل ضياء برطرف شود. هدف ما اين است که اگر قرار است برنامه «امشب» روي آنتن برود با اجراي خود ضياء باشد و براي اين منظور ممکن است توليد و پخش اين برنامه به تاخير بيفتد.

مدير گروه اجتماعي شبکه يک سيما در پايان گفت: ممکن است با تاخير در پخش برنامه «امشب» برنامه اي با موضوع و عنوان ديگري راه اندازي شود که از تيم جديدي هم بهره خواهد گرفت.

بعد از پايان بازي استقلال و پرسپوليس علي ضياء سخنان نامتعارفي درباره پرويز مظلومي سرمربي تيم استقلال بيان کرد که باعث ممنوع التصويري او شد. وي بعد از آن به ديدار مظلومي رفت و با يک دسته گل آبي از او عذرخواهي کرد. پرويز مظلومي نيز در يک برنامه ورزشي از مسئولان صداوسيما خواست تا به ممنوع التصويري ضياء پايان دهند.


ویدیو مرتبط :
پخش زنده صحبتهای دکتر روحانی امشب