فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



لادن مستوفی با «پریا» در راه شمال +عکس


با ادامه تصویربرداری سریال تلویزیونی «پریا» جدید‌ترین ساخته حسین سهیلی‌زاده، سازندگان این سریال برای ضبط برخی صحنه‌ها به شمال کشور می‌روند.

خبرگزاری تسنیم: مجموعه تلویزیونی «پریا» جدید‌ترین ساخته حسین سهیلی‌زاده برای شبکه سه سیما این روز‌ها با حضور بازیگرانی همچون: لادن مستوفی، امیرحسین آرمان، افسانه بایگان، امیررضا دلاوری، عمار تفتی، کمند امیرسلیمانی، رامتین خدا پناهی و هادی قمیشی در غرب تهران در حال پیگیری است.

تصویربرداری تمامی بخش‌های این سریال در تهران صورت می‌گیرد و بخش‌های اندکی از آن در شمال کشور مقابل دوربین خواهد رفت.

گروه سازنده این روز‌ها منتظر مساعد شدن شرایط آب و هوایی در شمال کشور برای سفر به این منطقه و ضبط برخی از صحنه‌های آن هستند.

فیلم نامه سریال نوشته سعید فرهادی است و اسماعیل عفیفه آن را تهیه می‌کند.

شخصیت اصلی سریال زنی به نام پریا با بازی «لادن مستوفی» است. قصه از زمان حال و از جایی آغاز می‌شود که «پریا» پس از چند سال دوری از ایران به کشور بازمی‌گردد. در شرایطی که پریا همچنان از رابطه قدیمی‌اش سرخورده است، وارد رابطه‌ای عاطفی با مردی جوان می‌شود. زوج تازه به امید آغاز زندگی تازه مشکلات را یک‌به‌یک از سر راه برمی‌دارند اما برخی اتفاق‌ها، ادامه رابطه عاشقانه این زوج را به خطر می‌اندازد.

در پریا چهار بازیگر کودک نیز با نام‌های: سودا بهروز رشید، روژان تقی‌زاده، محمد رضا شیرخانلو و شادی نکته سنج حضور دارند.

این سریال با مدیریت تصویربرداری محمد افسری به مجری طرحی «شرکت فانوس خیال زمان» تولید می‌شود و محصول مشترک «اداره کل نمایش سیما» و «وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی (موسسه آوای سلامت)» است.


ویدیو مرتبط :
7پرسش با لادن مستوفی