سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



تظاهرات میلیونی درایتالیا در دفاع از خانواده علیه ازدواج همجنس بازان


به گزارش ایرنا، برگزار کنندگان این تظاهرات ملی از حضور دو میلیونی مردم ایتالیا در این تظاهرات خبر دادند که عصر شنبه در شهر رم علیه لایحه دولتی برای ازدواج میان همجنس بازان برگزار شد.
تظاهرات کنندگان خواستار لغو این لایحه ازسوی دولت شدند.
زنان و مردان به همراه کودکان در این تظاهرات ملی بنام 'روز خانواده' برای دفاع از خانواده و ازدواج میان زن و مرد با تجمع در میدان بزرگ 'چیرکو ماسیمو' تجمع و سپس راهپیمایی کردند. بسیاری از چهره های شاخص و برخی سیاسیون نیز در این تظاهرات حضور یافتند.
دولت متئو رنتسی نخست وزیر ایتالیا با ارایه لایحه موسوم به ازدواج مدنی به پارلمان در صدد قانونی کردن ازدواج میان همجنس بازان و حتی فرزند خواندگی میان آنهاست که البته با مخالفت های زیادی مواجه شده است.
پاپ فرانسیس رهبر مذهبی کاتولیک ها بارها در قبال ازدواج همجنس بازان موضع گیری کرده و هشدار داده است که خانواده فقط می تواند متشکل از ازدواج میان زن و مرد باشد.
شبس**اروپام**461**1565

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
حمایت باراک اوباما از ازدواج همجنس بازان!