ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پرویز مظلومی به دنبال جذب دو بازیکن جدید برای استقلال


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.20 - 19:47

پرویز مظلومی به دنبال جذب دو بازیکن جدید برای استقلال

جام نیوز/ سرپرست باشگاه استقلال گفت: بازیکنان استقلال زیاد رغبت ندارند با کرار وارد زمین شوند و از نظر من او دیگر جایی در استقلال ندارد.
بهرام افشارزاده پیرامون آخرین وضعیت جاسم کرار اظهار داشت: با توجه به سابقه این بازیکن و عملکردی که وی طی سال‌های گذشته داشته، ما تصمیم گرفتیم هرچه زودتر تکلیف این بازیکن را مشخص کنیم.
وی افزود: در همین زمینه نشستی با پرویز مظلومی داشتیم که ایشان اعلام کرد، دو بازیکن به جای کرار جذب کنیم که ما قطعاً این کار را انجام خواهیم داد.
افشارزاده در پاسخ به این سؤال که آیا اخراج کرار از اتقلال قطعی شده یا خیر گفت: با توجه به فضای موجود و اینکه بازیکنان استقلال رغبت ندارند در کنار این بازیکن به زمین بروند، از نظر من کرار دیگر جایی در استقلال نخواهد داشت.
وی در پاسخ به این سؤال که پس تکلیف مطالبات این بازیکن چه می‌شود؟ گفت: در ابتدا باید کمیته انضباطی مباحثی را آماده کند، زیر آنها مستنداتی از جرایم این بازیکن در اختیار دارند و تمامی حرف‌های آنها هم مورد تأیید هیأت‌مدیره خواهد بود. فقط این را بگویم که در بحث کرار باشگاه استقلال ضرر نخواهد کرد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
تمرین استقلال؛ اظهارات پرویز مظلومی درباره استقلال