ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



جام باشگاههای جهان میدان قدرت نمایی کشتی گیران ایرانی است


سعید ابراهیمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: میلیون ها نفر این مسابقات را نظاره گر خواهند بود و اطمینان دارم کشتی گیران ایران همانند گذشته نتایج درخشانی را رقم خواهند زد.
وی اضافه کرد: اینکه کشتی گیران کشورمان عضو تیم های سایر کشورهای جهان در این دوره از مسابقات هستند، افتخار بزرگی است و نشان می دهد در سازندگی در کشتی حرف اول را می زنیم.
ابراهیمی بیان کرد: کلاس بالای این رقابت ها می تواند میدان آموزشی مناسب برای کشتی گیران کشورمان باشد تا سطح فنی خود را با قهرمانان جهان به خوبی سنجیده و بتوانند بر داشته های علمی و فنی خود اضافه کنند.
مربی تیم شهرداری همدان درباره حضور در این رقابت ها گفت: هرگز انتظار سکونشینی از تیم ما نمی رود چرا که با کشتی گیران جوان و آینده دار به این رقابت ها گام گذاشته ایم و توقع چندانی از آنها نداریم.
وی افزود: تیم ما حتی فرصت تمرین نداشته و نباید انتظار زیادی از نفراتی داشت که اکثریت تجربه بین المللی نداشته اند.
وی خاطرنشان کرد: در این دوره از رقابت ها اغلب تیم ها سرمایه گذاری بسیار خوبی داشته اند و توانسته اند قهرمانان بزرگی را جذب کنند درحالیکه تیم ما با هزینه ناچیز روانه مسابقات شده است.
دومین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان از فردا با حضور 12 تیم خارجی و چهار تیم داخلی در سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود.
7520/6993

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فنون کشتی گیران( ایرانی )