سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ایجاد فرقه‌هایی مانند داعش از سوی غرب برای مقابله با حرکت پیش‌رونده انقلاب اسلامی است


94/08/25 - 11:39

شماره: 13940825000351

نسخه چاپیارسال به دوستان

حداد عادل در دانشگاه عالی دفاع ملی:

ایجاد فرقه‌هایی مانند داعش از سوی غرب برای مقابله با حرکت پیش‌رونده انقلاب اسلامی است

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی ایجاد چهره های خشن مذهبی مانند داعش از سوی غرب را به منظور توازن با حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی و سواستفاده از انگیزه مذهبی دانست.

خبرگزاری فارس: ایجاد فرقه‌هایی مانند داعش از سوی غرب برای مقابله با حرکت پیش‌رونده انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در همایش استحکام ساخت درونی قدرت ملی جمهوری اسلامی ایران که در دانشگاه عالی دفاع ملی در حال برگزاری است با بیان اینکه ما در جمهوری اسلامی فرهنگ را زیربنا می‌دانیم گفت: منشا قدرت جهانی و منطقه ای انقلاب اسلامی ارزش های فرهنگی ماست و امروز غرب با تحریک مذهبی می‌‌خواهد این قدرت را بشکند.

حداد عادل ایجاد چهره های خشن مذهبی مانند داعش از سوی غرب را برای ایجاد توازن با حرکت پیش رونده انقلاب اسلامی و سواستفاده از انگیزه مذهبی دانست و گفت: در جنگ نرم مهم ترین سلاح بصیرت است که باعث می‌شود نرمی جنگ باعث غفلت نشود و شناخت فرهنگ به عنوان منشا قدرت ایجاب می‌کند راه تهاجم دشمن را هم بشناسیم.

ادامه دارد



ویدیو مرتبط :
آرمان انقلاب اسلامی،ایجاد تمدن اسلامی (قسمت دوم)