ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



وزنه برداری قهرمانی آسیا/ براری در یک ضرب برنز آسیا گرفت


وزنه برداری قهرمانی آسیا/ براری در یک ضرب برنز آسیا گرفتایسنا/ محمدرضا براری در حرکت یک ضرب دسته 105 کیلوگرم مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا مدال برنز کسب کرد و کیا قدمی پنجم شد.
در آخرین روز از مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا 2016، وزنه برداران دسته 105 کیلوگرم رقابت خود را آغاز کردند. ایران در این وزن نیز دو نماینده داشت که محمدرضا براری در پایان حرکت یک ضرب با رکورد180 کیلوگرم مدال برنز گرفت. کیا قدمی نیز با رکورد 165 کیلوگرم در رده پنجم ایستاد.
حرکت یک ضرب
مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا2016 اولین رقابت گزینشی برای براری محسوب می شود و او بعد از دو سال دوری در یک مسابقه بین المللی وزنه زد. براری در اولین حرکت پشت وزنه 172 کیلوگرم قرار گرفت که به راحتی وزنه را مهار کرد.
ملی پوش 105 کیلوگرم در آخرین فرصت خود باید 176 کیلوگرم را بالای سر می برد و این رکورد را نیز با موفقیت ثبت کرد.
ایوان افریموف وزنه بردار ازبکستانی در اولین حرکت 180 کیلوگرم را بالای سر برد. در دومین حرکت 183 کیلوگرم را انداخت. او در سومین حرکت خود دوباره پشت این وزنه ایستاد و این بار موفق شد آن را ثبت کند تا مدال طلای یک ضرب را بگیرد.
براری در آخرین حرکت 180 کیلوگرم را مهار کرد و توانست رکورد شخصی خود را نیز ارتقا دهد. او مدال برنز یک ضرب را کسب کرد.
وزنه بردار عراقی با 181 کیلوگرم مدال نقره گرفت.
کیا قدمی کار خود را در یک ضرب با 168 کیلوگرم آغاز کرد که وزنه را بالای سر برد. انوشیروانی در دومین حرکت 172 کیلوگرم را برای شاگردش انتخاب کرد اما قدمی وزنه را از پشت سر انداخت.
سرمربی تیم ملی یک کیلوگرم وزنه قدمی را افزایش داد و او دوباره وزنه را از پشت سر انداخت و با همان 165 کیلوگرم به کار خود در یک ضرب پایان داد و پنجم شد.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
تکواندو بانوان مدال برنز حاجی پور در آسیا