سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اشراف اطلاعاتی و قضایی بر اینستاگرام و فیسبوک


دادستان تهران گفت: اشراف اطلاعاتی و قضایی بر اینستاگرام و فیسبوک وجود دارد.

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عباس جعفری دولت آبادی طی سخنانی در نشست مشترک با قضات دادسرای جرایم رایانه‌ای با عنوان افشای پروژه مدلینگ در ایران با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی گفت: امروزه دشمن سعی می‌کند در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی سرمایه‌گذاری کند و بتواند در افکار جوانان نفوذ کند؛ بنابراین یکی از راهکارهای جدی در این زمینه مبارزه با تهدیدهایی است که در حوزه فضای مجازی رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اقداماتی که در طی سال‌های اخیر در زمینه مدلینگ انجام شده است، گفت: تعداد زیادی از آرایشگاه‌ها و آتلیه‌های عکاسی تحت اشراف سیستم های اطلاعاتی و قضایی قرار گرفتند و دستگیری های خوبی را در این زمینه داشتیم و صفحات زیادی در اینستاگرام بسته شد.

دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه اشراف اطلاعاتی و قضایی در اینستاگرام و فیس بوک انجام شده است، ادامه داد: باید با اقدامات دشمن در این زمینه مبارزه کرد؛ البته اقدامات ما هم در این زمینه ادامه دارد. دستگاه های نظارتی هم مراقبت خوبی در این زمینه دارند. همگان مطمئن باشند که دادستان تهران به اینگونه موضوعات ورود پیدا می کند.

وی گفت: خانواده ها هم کنترل بیشتری بر رفتار جوانان داشته باشند. در صفحاتی که مروج اینگونه تبلیغات است نباید اجازه دهیم منجر به نقض ارزش ها در رفتار جوانان شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
اشراف اطلاعاتی ایران نسبت به آمریکا چقدر است؟