فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



مرکز اسکان بیماران صعب العلاج فرهنگی در کرمان افتتاح شد


به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان وزیر آموزش و پرورش در آیین افتتاح این مراکز با تقدیر از فعالان این طرح ها گفت: بحث منزلت معلم با شعار محقق نمی شود؛ عملا باید تلاش کنیم در کنار معیشت معلم، منزلت او را نیز ارتقا بخشیم.
علی اصغر فانی افزود: افتتاح این مراکز گام عملی کوچکی برای تقویت هویت و منزلت معلم در جامعه است.
وی تصریح کرد: همه این طرح ها با استفاده از منابع اختصاصی و بدون صرف بودجه عمومی به بهره برداری رسیده و نشانگر تدبیر و صرفه جویی مدیران در استفاده بهینه از منابع است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این آیین گفت: این مرکز به منظور اسکان بیماران صعب العلاج فرهنگی در راستای اجرای برنامه های دولت تدبیر به منظور رفع دغدغه های معیشتی فرهنگیان طی دوسال اخیر احداث شده است.
حسین میرزایی افزود: مرکز آموزشی، رفاهی امام سجاد (ع) شهر کرمان با اولویت پذیرش بیماران صعب العلاج فرهنگی آمادگی اسکان بیماران فرهنگی استان های همجوار را نیز دارد.
وی بیان کرد: این مرکز با مساحت سه هزار و 200 متر مربع و زیربنای یکهزار و 500 متر مربع در سه طبقه، ظرفیت پذیرش و اسکان 80 نفر را در 20 سوئیت دارد.
وی گفت: مرکز آموزشی رفاهی امام سجاد (ع) شهر کرمان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال از محل درآمدهای اختصاصی استان، احداث و بهره برداری شد.
بیش از 47 هزار فرهنگی آموزش 550 هزار دانش آموز در استان کرمان را بر عهده دارند.
7437/3028

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ملاقات مسی از بیماران صعب العلاج