ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ثروتمندترین مرد چین، مشتری باشگاه میلان شد


ثروتمندترین مرد چین، مشتری باشگاه میلان شدتسنیم/ یک نشریه ایتالیایی ادعا کرده است که ثروتمندترین شهروند چین، قصد دارد سهام باشگاه میلان را بخرد و برای روسونری نیز یک استادیوم جدید بسازد.
«جک ما»، ثروتمندترین مرد چین در رأس گروهی قرار دارد که به خرید سهام باشگاه میلان ابراز تمایل کرده و گفته حاضر است برای این تیم یک ورزشگاه جدید احداث کند.
این نشریه ادعا کرده است که جک ما، بنیان‌گذار شرکت تجارت اینترنتی «علی‌بابا»ی چین و سهامدار باشگاه گوانگژو اورگراند، رئیس گروهی است که مذاکرات خود را با میلان برای تملک این باشگاه آغاز کرده است. ظاهراً این گروه چینی پیشنهاد خود را برای خرید باشگاه میلان به سیلویو برلوسکونی، مالک باشگاه میلان ارائه کرده، اما بعید است که تا پایان هفته آینده از او برای ادامه مذاکرات جواب قطعی بگیرد.
طبق ادعای رپوبلیکا، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و طرفین بر سر مسائل مالی با یکدیگر اختلاف پیدا نکنند، مالکیت باشگاه میلان تا اواسط ماه ژوئن به طرف چینی منتقل می‌شود. یکی از اولین پروژه‌های جک ما پس از برعهده گرفتن مالکیت باشگاه میلان احداث استادیومی اختصاصی برای روسونری خواهد بود، ضمن اینکه او در نظر دارد مارچلو لیپی، سرمربی پیشین گوانگژو اورگراند را به‌عنوان مدیرفنی میلان استخدام کند.
جک ما طبق آخرین گزارش نشریه فوربس، مجموعاً معادل 24.1 میلیارد دلار دارایی دارد و اولین مرد ثروتمند چین و هجدهمین مرد ثروتمند دنیاست.

منبع: تسنیم


ویدیو مرتبط :
ثروتمندترین باشگاه های فوتبال جهان ، 10 باشگاه ثروتمند دنیا