سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تحلیلگران می گویند تعداد کاربران واقعیت مجازی تا پایان 2017 به 70 میلیون نفر می رسد


تحلیلگران می گویند تعداد کاربران واقعیت مجازی تا پایان 2017 به 70 میلیون نفر می رسد

تولیدکنندگان و توسعه دهندگان محتوای نرم افزاری، از ایجاد بازارهای جدید برای گسترش کسب و کار خود استقبال می کنند اما همزمان نگرانی ها از بابت تعداد مصرف کنندگان وجود دارد. یک بازی که ممکن است میلیون ها دلار هزینه ی ساخت در بر داشته باشد، برای بازاری چند نفری ساخته می شود؟

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

کمپانی سوپردیتا، در آخرین گزارش خود، انتهای سال 2017 را زمانی خواند که تعداد مصرف کنندگان به 70 میلیون نفر رسیده و به ترتیب درآمد کمپانی های سخت افزاری و نرم افزاری، به 8.8 و 6.1 میلیارد دلار می رسد.

این گزارش بیشتر به بهانه عرضه هدست واقعیت مجازی سامسونگ، Gear VR تهیه شده است. جمعه هفته ی گذشته، Gear VR با قیمت 99 دلار عرضه شد و علی رغم اتکایش بر پرچمدارهای سامسونگ، موفق شد تا نظر منتقدین را به خود جلب کند.

superdata_vr

سوپردیتا می گوید تا پایان 2015 که تقریبا 5 هفته از آن باقی مانده، این بازار 18 میلیون خواهد شد. اما بازار 18 میلیونی لزوما به مفهوم فروش همین تعداد از Gear VR یا هدست های گران قیمت دیگر نیست. تلفن های هوشمندی که در دست داریم، هر کدام پتانسیل این را دارند که سخت افزار واقعیت مجازی باشند.

اما سوپردیتا به خوبی می داند که اگر قرار باشد جامعه مصرف کنندگان واقعیت مجازی افزایش یابد، گیمرهای کنسولی نقشی پر رنگ در این میان بازی خواهند کرد.

همچنین، در این گزارش آمده که 31 درصد از 11 میلیون دارنده پلی استیشن 4 در آمریکا، حتما پلی استیشن وی آر را خریداری خواهند کرد و 18 درصد از پی سی گیمرها نیز به سمت آکیلس ریفت خواهند رفت. هر دو هدست قرار است نیمه اول سال 2016 عرضه شوند.

منبع: VG247

برچسب‌ها:VRVR Headsetهدست واقعیت مجازیهدست وی آرواقعیت مجازی

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
واقعیت مجازی ویرگلاس نمای یک بازی واقعیت مجازی