ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ایران نایب قهرمان تکواندو جهان شد


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندو ایران که  با غلبه بر آذربایجان به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جهانی تکواندو صعود کرده بود، با شکست روسیه راهی فینال شد.

در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیمی تکواندو، پیکارهای مرحله ی نیمه نهایی برگزار شد که تیم ایران در این مرحله به مصاف تیم ملی روسیه رفت. در راند اول این دیدار ایران 14 بر 10 به برتری رسید. راند دوم نیز به نفع تکواندوکاران ایران پیش رفت و در این راند نیز پیروز شدند. در راند سوم تیم ایران اختلاف امتیاز را زیاد کرد و 31 بر 24 پیروز این دیدار شد.

تیم ملی ایران در دیدار نیمه نهایی با ترکیب محمد کاظمی، ابوالفضل یعقوبی، سعید رجبی، مسعود حجی زواره و امید عمیدی در شیاپ چانگ حاضر شده بود. آرمین هادی‌پور در این دیدار نفر ذخیره ایران بود.

در دیدار دیگر مرحله نیمه نهایی، جمهوری آذربایجان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که آذری‌ها با نتیجه 48 بر 30 به برتری رسیدند. تیم جمهوری آذربایجان و ایران مجددا در دیدار فینال مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم ملی تکواندوی کشورمان نایب قهرمان مسابقات جام جهانی 2015 شد.

انتهای پیام/ذ

http://fna.ir/WVQHFH


ویدیو مرتبط :
ایران قهرمان مسابقات قهرمانی تکواندو نونهالان جهان 2014