سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اظهارات عراقچی درباره پیگیری مصادره 2 میلیاردی اموال ایران توسط آمریکا


اظهارات عراقچی درباره پیگیری مصادره 2 میلیاردی اموال ایران توسط آمریکاباشگاه خبرنگاران/ معاون وزیر خارجه گفت: نتایج پیگیری‌های مصادره 2میلیاردی اموال ایران توسط آمریکا اعلام خواهد شد.

سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه در حاشیه سمینار ایران و ژاپن با موضوع «زنان، صلح و توسعه پایدار» که صبح امروز (دوشنبه) در محل دفتر مطالعات سیاسی و بین‌المللی وزارت خارجه برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درخصوص پیگیری های حقوقی پرونده مصادره 2 میلیارد دلاری دارایی های ایران توسط آمریکا، گفت: این کار از سوی دولت در حال پیگیری است؛ بر این اساس کارگروه تعیین شده و بررسی ها نیز انجام گرفته که نتایج آن را به ملت ایران اعلام خواهند کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تاکنون این اقدامات نتیجه نیز داده یا خیر، افزود: آقای ظریف جزو این کارگروه هستند ولی من در این باره اطلاعی ندارم.

معاون وزیر خارجه در پاسخ به سوالی درخصوص بازگشایی سفارت کانادا نیز گفت: پیگیری این موضوع در حوزه کاری آقای تخت‌روانچی است.

عراقچی در پایان در پاسخ به سوالی درباره عملکرد کارگروه لغو تحریم‌ها تصریح کرد: وزیر اقتصاد مسئولیت این کارگروه را برعهده دارد و تا جایی که می دانم جلسات آن نیز در حال برگزاری است.



منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
رای دادگاه آمریکا و مصادره اموال بانک ملی