سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



قائم مقام مرکل: ترکیه تنها بازیگر غیرقابل پیش‌بینی منطقه است


به نقل از اشپیگل، «زیگمار گابریل» وزیر اقتصاد و قائم مقام صدر اعظم آلمان در واکنش به انهدام جنگنده روسی از سوی نیروهای نظامی ترکیه گفت: این واقعه، با استناد به اظهارات دیگر کشورهای خاورمیانه، نشان داد که یک بازیگر غیر قابل پیش بینی در منطقه وجود دارد و آن هم ترکیه است و نه روسیه.

وی ادامه داد: ترکیه نقش دشواری را در بحران سوریه ایفا کرده است.

وزارت دفاع روسیه سه شنبه اعلام کرد که یک فروند جنگنده سوخو-۲۴ متعلق به روسیه بر فراز سوریه مورد هدف جنگنده ترکیه ای قرار گرفت.

گفتنی است ترکیه در پی سرنگونی جنگنده سوخو-۲۴ روسیه، کاردار این کشور را به وزارت امور خارجه احضار کرد. یک مقام وزارت خارجه ترکیه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه مدعی شد، علت این احضار اعتراض به نقض حریم هوایی این کشور توسط جنگنده روسی است، این در حالی است که منابع روسی و سوری اعلام کردند که جنگنده روسیه در آُمان سوریه بوده و وارد حریم هوایی ترکیه نشده است.


ویدیو مرتبط :
قائم مقام منطقه آزاد چابهار بازداشت شد